pühapäev, august 06, 2006

 

06.08.2006


Kuna suvel on ilusalongides kliente rohkem kui talvel, olen sunnitud broneerima ainsa aja enne järgmist kahte nädalat ja see on pühapäeva hommik kl 10.00. Ilu nimel ärkan vara, ostan kaasa kohvi ja küpsise ning lähen maniküüri. Pärast kahte tundi on mul taas perfektsed küüned, nagu ainult minu „ihumaniküürija” teha oskab. Kahjuks pean selle aja sees kuulama lärmakat pediküürija klienti, kes on otsustanud ühendada kasuliku meeldivaga ning hakkab tööd tegema. Saan valjust vene keelsest telefonivestlusest aru, et tegu on imelise tolmuimeja pealetükkiva müügiagendiga, kes lepib kokku aegu, et järgmiste ohvrite kodusid külastada. Mul on südamest kahju inimestest, kes võtavad pühapäeva hommikul pahaaimamatult vastu mobiilikõne ning kuulavad sulalora.

Pärast küünte kuivamist otsustan ühtlasi ära käia ka solaariumis. Masinas lebades tekib mul erakordne mõte minna kulme värvima. Õnneks on kõrvalsalongi kosmeetik vaba ja saan kohe letti. Seekord on tööl kosmeetik, kes armastab lobiseda. Näeme esimest korda elus, kuid seansi lõppedes tean vähemalt poolt tema elust. Lisaks kõigele on ta ka agar töötegija. Kui kulmudega ühele poole saadud, otsustab ta, et tahab vahaga mu ninaalused karvad tasuta eemaldada. Enne veel, kui ma midagi küsida jõuan, on ta juba vahamasinaga minu kallal ametis. Ilmselt see on küll ka ainus viis, kuidas mind sellega nõusse saada, sest ma olen valulike protseduuride suhtes väga skeptiline. Järgmisel hetkel on tunne, nagu oleks mulle keeva vett nina alla valatud. Hingan sügavalt sisse ja välja ning katsun, kas silmanurgas on tahtmatu pisar. Ei ole. Tundub, et olen karm naine. Sama kordub veel kord. Väljun ilusalongist punetava hobuseraua kujuga tuima ülahuule kohal. Mul on tunne, et tänaval kõik vahivad, kuid jalutan ülbe näoga edasi. Kosmeetiku juurest otse tänavale viskamise peaks seadusega keelustama. Hea, et kedagi tuttavat vastu ei tule, sest ilmselt oleks rääkimine veidi komplitseeritud. Nüüd on mul jälle üks protseduur juures, mille pärast pean kosmeetikut külastama ning raha välja käima.

Muide, kuidas ma ka ei püüaks, oma uut soengut "kanapepuks" puhvida mul siiani õnnestunud pole. Jätkan harjutamist.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?