neljapäev, august 10, 2006

 

09.08.2006


Ärkan hommikul imestusest tulvil. Mul on ilmselt alanud kuulsuste maania periood. Samas võib see olla ka seotud sellega, et eelmises töökohas olin ma 6 aastat tuntud loometegelaste keskel ja nüüd juba 6 kuud hoopis teises maailmas. Ühesõnaga olen ma kaks ööd järjest näinud põnevaid unenägusid.

Esimesel ööl oli mul romantiline õhtu hr näitleja Malmsteniga. Me jalutasime tänavatel heldinult käest kinni, kallistasime, võtsime aega maha kirglisteks suudlusteks. Peatusime ühe purskkaevu juures, vaatasime teineteisele sügavalt silma. Ma lükkasin tema näole langenuid juukseid eemale... Järgmisel hetkel saabus pr näitleja Harriet Toompere ja viis oma mehe ära.

Teisel ööl oli kellegi juures kodus (see võis isegi olla mu Pärnu kodu) mingi pidu. Inimesed istusid ümber laua, osad külitasid maas. Kõikidel oli tore. Ühel hetkel haaras Tanel Padar mind oma jõulisse haardesse ja murdis suudluseks enda kõrvale tugitooli maha. Edasi ei mäleta.

Ootan põnevusega uut ööd.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?