teisipäev, august 15, 2006

 

13.08.2006


Väljasõit firma koolitusega Kuressaarde GO spasse. Ma parem ei hakka üldse meenutamagi, millal ma viimati Saaremaal käisin. Muhus sai viimati oldud 2002.a. Kunagi, kui ma veel lapsekingi kandsin, käisin Sõrve sääres sugulase pulmas. Mul on sellest meeles vaid see, et sadamasse jõudes pidi passi näitama, autol, millega sõitsime, polnud pidureid, et sõin ennast suitsutatud angerjast segaseks ja magasin onutütrega telgis, mis oli äärmiselt põnev ettevõtmine.

Virtsu sadamas pean üles leidma Läti ja Leedu sõidukid ja vaatama, et nad ikka broneerimise järjekorras seisaks ning praamile saaks. Kuivastus tervitab meid mõnekilomeetrine autodest järjekord, kes tahavad mandrile tagasi saada. Tore on vaadata, millega inimesed oma aega sisustavad. Enamik istub auto katusel, taga luugi all, kapotil jms ning tarbivad alkoholi. GO spas võtab meid vastu äärmiselt tore vastuvõtu näitsik ning me organiseerime majutuse kahekesi kiirelt ära. Õhtusöögi sissejuhatuseks lausun tervitussõnad. Pean ütlema, et üks vähestest asjadest, mis mulle Iiris käimise tõttu kasuks tuli, on suurem inglise keelne sõnavara ning julgus keelt tarbida. Eineks saime väga maitsvat suitsutatud võikala ning magustoiduks vaarikavahtu. Edasi võis igaüks ise oma aega sisustada. GO spa poolt oli tasuta kasutada ujula ning saunad. Koolitajad hakkavad konverentsiruumis koolitust ette valmistama. Paar tundi enne südaööd selgub, et meie kaasavõetud projektor ei viitsi enam töötada. Õnneks vastutulelikud hotellitöötajad lubavad meile öö jooksul uue aparaadi muretseda. Mina sisustan oma õhtu üksinda toas Notting Hilli vaadates ning itsitan juba ette, kui tean, et härra weilslane ekraanile ilmuma hakkab. Pool üks öösel saabub ka mu toakaaslane-tulemusjuht ja me naudime koos Seksi ja linna. Enne magamajäämist tekib meil väike omavaheline vaidlus magamistingimuste üle, kuna selgub, et need on meil totaalselt erinevad. Tema soovib magada lahtise aknaga (müra!) ning kardinad eest ära (valge!). Lõpuks jääme magama suletud kardinate, kuid irvakil aknaga. Kell kuus hommikul olin sunnitud akna siiski sulgema, sest täpselt meie akna all hakati lärmakalt erinevat kaupa tooma.

Comments:
Ma siiski kardan, et mitte, kuna täidetud sai vaid pool tingimustest:) Aga ma katsun end edaaspidi parandada
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?