teisipäev, august 15, 2006

 

15.08.2006


Üritan pärast tööd poole tunniga jõuda neljandasse spordiklubisse ehk Zelluloosi. Jõuan kiirustades, mõlemad kannad kingadest vastikult villis, buss nr 52 peatusse. Tallinnas käivad ju trammid sügisest kevadeni. Järgmine buss väljub veerandist. Loodan veel siiski kuidagi pooleks kohal olla. Äkki märkan tuttavat kuju peatuses. See on minu võluv pensionisamba tutvustaja Hansapangast. Noormees märkab ka minu pilku. Tervitan viisakalt ja tema vastab heatujuliselt. Jääme vestlema. Poole pealt saan aru, et tal pole õrnemat aimugi kellega räägib. Eks mul siis olid ka juuksed veel lõikamata ja kliente käib ju päevas kümneid. Selgub, et ootame mõlemad sama bussi. Nii jätkamegi oma vestlust bussis. Veidi enne Park hotelli näitab kell, et mul ei ole mingit mõtet kaugemale sõita, sest ma olen totaalselt hiljaks jäänud. Jätan oma meeldiva vestluskaaslase bussi ning võtan jäärapäiselt suuna Kalev spa poole. See on muide, juba teine kord, kus mul ei õnnestu Zelluloosi trenni minna. Esimesel korral (eelmisel reedel), kui end kohale vedasin, jäi trenn lihtsalt ära.

Poole teel jääb mulle ette mantlipood. Astun sisse ja tutvun olukorraga. Leian ideaalselt sobiva mantli, kuid jään veel siiski äraootavale seisukohale, kuna pole teiste firmade tooteid veel näinud. Samas Montoni või teiste Eesti tootjate mantlit ei tahaks puhtalt sellepärast osta, et see on igal teisel vastutulejal seljas.

Kalev spas selgub, et tänane viimane trenn on poole peal. Egas midagi, järgmiseks lähen Reval sporti. Seal algab tunni aja pärast bodypump. Mõtlen oma nädala kava põhjalikult läbi ja leian, et rohkem võimalusi trenni minna ei avane. Järelikult, peab ära ootama. Vahepealse aja veedan Kaubamajas, kust suudan omale pluusi osta. Tagasi Revalisse jõudes tundub mulle seal sel korral eriti haisev ja must olema. Mõtlen vaikselt, et ilmselt olen siin viimast korda. Trenni viib läbi noormees, kelle stiil ja harjutused meeldivad mulle aga hoopiski rohkem, kui Kalev spa omal. Nüüd olen dilemma ees, kus pean valima hea treeneri talumatus keskkonnas või veidi kehvema treeneri ideaalses keskkonnas.

Koju jõudes söön suppi ja klõpsin telekat. Soomest tuleb Seks ja linn viimane osa. Miks kurat mul see osa ei kangastunud silme ette siis, kui plaanisin Iiri kolimist?! (See poleks mind nagunii takistanud. Eks igaüks peab ise omad püksid täis tegema, et aru saada, millega tegu)

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?