laupäev, august 19, 2006

 

16.08.2006


Kohtun oma sõbrannaga tähistamaks tema peatselt saabuvat sünnipäeva. Meil on omavahel kujunenud traditsiooniks kohtuda kaks korda aastas, minu ja tema sünnipäevade ajal, mis on toredasti pooleaastaste vahedega. Alustame kohvikus ja jätkame hilise seansiga kinos.

Seekord otsustasime kokku saada Võitlevas Sõnas. Maiustame naani ning maitsva salati kallal. Edasi suundume Savoy hotelli lobbysse ennast koogi ja kohviga hellitama. Kuna sõbranna on suur Hispaania fänn ja ka hiljuti naasnud kolmenädalaselt reisilt sinna, siis on meie põhiline jututeema just Hispaania. Asi tipneb kinos filmi Volver vaatamisega, mis on hispaania keeles eesti ja vene keelsete subtiitritega. Minu jaoks on filmi sisu veidi võõras, aga ilmselt tuleneb see lihtsalt minu teadmatusest. Õhkõrn erinevus elavate ja surnute vahel, liigsed (ebasoliidsed) emotsioonid ning paha idatuul, mis võib halvimal juhul isegi põlengu tekitada?? Selle eest naudin ma peategelase kaunidust (välja arvatud liiga peenikesed ning vormitud jalad). Kui mu sõbranna unistus kord tõeks saab ja ta sinna elama kolib, lähen talle kindlasti külla, et mõista detaile, mis jäid mõistmatuks.

Tegelikult on mul hämmastavalt toredad ja väga erinevatest ringkondadest pärit sõbrad, kes omavahel tihtipeale ei klapigi. Tahtsin teile kallid sõbrad öelda suur tänu selle eest, et te mul olemas olete! Sõbrad on maailmas kõige tähtsamad, uskuge inimest, kes pidi vahepeal ilma teieta hakkama saama.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?