esmaspäev, september 04, 2006

 

04.09.2006


Ilmselt kõik minuealised mäletavad oma koolipõlvest vähemalt kolme luuletust:
1. kõik kõik on uus septembrikuus
2. venelaste üksik valendav puri sinises mereudus
3. läbi lumesaju linnast tulek

Kuna praegu on septembri algus, siis on ka minul palju uut. Esiteks sain ma omale uue töölaua. Mitte selles mõttes, et mulle oleks ostetud uus laud, vaid et ma kolisin teise laua taha. Nimelt tuli lõpuks ometi tööle uus ja ilus vastuvõtu sekretär, keda me juba ammu ootanud olime. Nii pääsen mina tema ülesannete täitmisest ja saan täielikult auväärsete juhtide assisteerimisele pühenduda. Seoses sellega sain ma endale oma esimese läptopi. Jube harjumatu on. Klaviatuur on lame ja pikkade küüntega on üsna ebamugav trükkida. Teiseks on ikoonid ja folderid minusuguse pimeda jaoks liiga väikesed, aga kui need suuremaks venitada, siis nad moonduvad. Loodan, et harjutamine teeb meistriks. Kolmas ja väga oluline uuendus on see, et meie kommivabrik Kalev lasi välja uue imemaitsva küpsiste- ja ploomitükkidega shokolaadi, mis täna kolmandat päeva müügil on. Väga vajalik töövahend muide. Ainus jama, et selle ostu tööandja raha eest ei suuda ilmselt kuidagi ära tõestada.

Muide, kas kuulsite, et kuulus krokodillipoiss Steve Irwin sai surma, kui ta oli tegemas filmi astelrai ohutusest ja viimane talle südamesse torkas? Elu iroonia. Kui päris aus olla, siis ma imestan, et ta üldse nii kaua elus püsis kõiki oma trikke tehes.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?