teisipäev, september 12, 2006

 

12.09.2006


  1. Korstnapühkija helistab mulle kl 9:30 ja kamandab koju, et teda majja lasta. Ütlen, et ei pääse hetkel töölt ära, kuna tööpäev just algas. Lepime kokku, et ta helistab mulle päeva jooksul tunni jagu ette, et saaksin asjad ära korraldada. Paari tunni pärast helistab mees uuesti ja teatab, et seisab nüüd mu maja ees, kas ma nüüd juba saaks tulla. Olen hämmingus ja kuna töölt koju jõudmisega läheb vähemalt pool tundi, otsustan meest telefoni teel juhendada. Siiski ta ei suuda kirjelduste järgi üles leida maja hoovipoolset lukustamata välisust. Isegi siis, kui kirjeldan seda kui tänavapoolse ukse vastasküljel asuvat ust. Lõpuks olen sunnitud helistama oma alumise korruse naabrile ja paluma, et too mehele ukse lukust lahti keeraks. Alumise korruse memmeke võtab vaevaks mind sõimata, kuna kutsun pidevalt erinevaid töömehi, aga ise kodus ei ole ja viskab toru ära. Ma ei saanud isegi mitte selgitada, et kasutame ju mõlemad sama korstnat ja elektrik käis ühiskoridori valgust sättimas. Tahad head, aga läheb nagu alati.
  2. Lõunat ma ei söö, kuna sain kutse Central hotellis toimuvale vastuvõtule, mis algab pärastlõunal.
  3. Hakkan vastuvõtule hilinema. Saan töödega valmis pool tundi pärast vstuvõtu algust.
  4. Helistab mu teine tööandja ja palub IT alast juhendamist. Kõne ajal kaob imeväel arvutist kogu mu päevane töö. Elu iroonia. Alustan kõike otsast. Vastuvõtule ei jõuagi. Lahkun töölt kaks tundi peale ametliku tööaja lõppu tigeda ja näljasena.
  5. Helistab tüütu ja ebameeldiv kosilane. Jälle peab mobiili vaiksele rezhiimile panema.
  6. Täna on isa surma aastapäev.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?