teisipäev, september 19, 2006

 

18.09.2006


Hommik on nii jahe, et näen iseenda hingeõhku. Peab hakkama mõtlema, kus mu kindad on. Ma ei saa aru, mis vananaiste suvest nad räägivad.

Pärast tööd lähen Nailbari oma eile vereni äralõhutud küünt parandama. Teadagi juhtuvad sellised asjad siis, kui su isiklik maniküürija on puhkusel. Miskipärast arvasin, et seekord on teisiti. No ei olnud. Kannatan sõrm akrüülilahustis. Tuksub ja valutab. Seejärel hakatakse viiliga akrüüli jäänuseid eemaldama. Ühtlasi satub viil ka haavale ja veri imbub välja. Selleks ajaks on mul pilt poole väiksem ja ma arvan, et mõistlikum on jätkata ülehomme, kui haav veidi kosunud on. Peab ju üsna haava lähedale uut akrüüli või liimiga tipi kinnitama. Huvitav, kas seda on silmist näha ka, kui tegelikult näed ainult otse ette, ülejäänud pilt on servast must. Millalgi võiks ju see mulle juba meelde jääda, et värske haavaga ei tasu maniküürija juurde liputama minna.

Kõnnin oma poole pildiga tulemusjuhi lilli kastma, kes endiselt veel välismaal viibib. Koridoris mõtlen pingsalt, et milline see tema korteri uks on. Nõme ka kellegi teise ust muukim hakata. Olen seal varem kaks korda käinud, aga mõlemal korral kellegi kannul ja polnud tähtis meelde jätta, kuidas sinna saab. Helistan kolleegile ja selgitame välja ukse. Uksel on hoiatav silt signalisatsiooni kohta. Sellest mulle ei räägitud. Helistan ja uurin välja koodi. See on ikka väga hea, et nad neid silte kleebivad, vastasel juhul oleks mind ära viidud kui korterivarast. Üsna veider tunne on võõras elamises üksi ringi tuiata.

Kodus vaatan telekast uudiseid. Üks lugu räägib ühiselamu elanikest, kellega linnavalitsus ei soovinud enam lepingut pikendada ning teavitas sellest ka kaks kuud ette. Elanikud ei võtnud seda tõsiselt kuniks ühel hetkel oli nende "korterite" ette löödud laud ja see tabalukuga seina külge kinnitatud. Ühtlasi näidatakse ka õnnetuid üürnikke. Üks dressides ja nokamütsiga mees on väga tuttava näoga. Äkki plahvatab mulle, et see on tüüp, kes meile sõbrannaga rääkis Amigos, kuidas ta on käinud kõikides Eesti ülikoolides ja filosofeeris naine vs mees teemadel. Näed siis, kuhu õppimine võib viia. Või siis, et valel on lühikesed jalad?

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?