teisipäev, september 26, 2006

 

25.09.2006


Täna algab tantsuhooaeg. Vuntsisin oma veidi väsinud tantsukingad juba eile õhtul ära ja panin käekoti kõrvale ööbima, et ma neid maha ei unustaks. Spordisalv on ka kapis ootel. Uurin päeva jooksul tantsuõpetaja kinga hinda. Selgub, et inflatsioon, kurivaim, on ka nende hindu kergitanud. Otsustan siiski, et olen juba sellises eas küll, et tervis on tähtsam kui ilu ja lepin kingamüüjaga kokkusaamise kolmapäevaks. Uutest kingadest saavad kõige kallimad jalavarjud minu jalatsiriiulis. Mis teha, spetsvärk.

Jõuan kahe töö vahel poest läbi lipata, et õhtuks sööki varuda. Õnneks tuli see mulle meelde, et kui ma enne ära ei osta, siis pärast on juba enamik poode kinni. Nelja suvekuu jooksul ununeb nii mõnigi rutiin.

Kui jõuan Mustpeade majja, avastan, et seal käib parasjagu hoogne remont. Trepp, mida enne kattis linoleom, on saanud uhke tammeparketi ning seinapealsed nõuka- aegsed valgustid on kenamate vastu välja vahetatud. Selgub, et kõik Liisu pärast, kes Eestimaad väisama tuleb. Nagu mu ülemus ütleb "Sittagi pole muutunud. Nõuka ajal pandi ka kõrgete külaliste saabumise puhul paber ja seep kempsu, nüüd siis kah". Majahoidja hoiatab mind, et varsti peab juba eeskoridoris hakkama välisjalanõusid vahetama. Ilmselt pean hakkama lisajalanõusid kaasa vedima. Tantsukingad on ju mul koguaeg seal, II korrusel. Või mis saab soomlastest kontserdikülastajatest? Mõned juhid kohe on sellised-enne ei mõtle ja pärast ka ei mõtle.

Hooaeg algab vanade tuttavatega, kes juba aastaid hobirühmas käinud on. Meile kingitakse lilli ja rõõmustatakse taasnägemise üle. Pabistan veidi, et mul pole enam ükski järjekord meeles ja kas tehnikagi välja tuleb nii pika vaheaja järel. Aga käivitub siiski vana tsirkusehobu reaktsioon-pane muusika mängima ja jalad hakkavad ise all käima (huvitav, miks mulle meenub Flinstone´i multikas). Järgmiseks tuleb tohutu suur grupp algajaid. Kõik noored ja toredad. Esimese tunni agaruses töötan higipull otsaees. Kui tund läbi on ja kingad jalast saan, tunnen valuvälgatusi. Kodus määrin jalad salviga kokku ja poen mõnusa sooja teki alla telekat vaatama. Esimene päev sai läbi, umbes 64 on veel ees...

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?