reede, oktoober 20, 2006

 

20.10.2006


Arvasin, et töötasin varem Isiksuste keskel, aga tuleb välja, et neid jagub igasse kollektiivi. Ei oskagi nüüd kuidagi suhtuda teesi- tiheda töö tõttu pean tegema valiku, kelle emaile lugeda ja tihtipeale ma sinu emaile ei loe. Egas midagi, tundub, et võin pikema puhkuse võtta ja jalga puhata.

Evolutsiooniteooria ütleb, et kui üks liik looduses välja sureb, järgneb katastroof. Minu meelest väärt mõte.

Üks kord võiks ikka 1.aprillil ellu viia selle, et kõik töötajad vahetavad omavahel kohad. Loomulikult jääks mina hätta nõustamisega, aga ma vaataks mõnuga, kuidas Isiksus jääb hätta minu ülesandeid täites. Näiteks, kui paljundusmasinas paber otsa saab ja tuli vilkuma hakkab…

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?