pühapäev, oktoober 29, 2006

 

27.10.2006 III


Esimene uute kolleegide pidu minu pool. Kokkan vanakooli sööki ja igaüks toob jooki. Esimesed naiskülalised saavad sibulat ja seent hakkida. Kokku on lõpuks 20 m2 toas koos 17 inimest. Üks ei saanud tulla, muidu oleks 18 olnud. Väga intiimne olemine. Vähe umbne ka, aga aknaid saab õnneks lahti hoida. Õues on küll kuni 30 m/s tuult, aga mu aknad käivad õnneks sissepoole lahti. Pidu nagu pidu ikka. Mehed viskavad nalja ja piigad itsitavad. Sekka segatakse kokse.

Ühel hetkel tõmbab joodik-naaber ukse lahti ja palub mulle tahapoole edasi öelda, et tal oleks kaks asja küsida. Lähen uksele. Ta ütleb, et näe, ma leidsin roti siit koridorist ja viskasin ära. Nojaa, edasilükkamatu uudis oli ju vaja edasi öelda. Teine teema oli see, et ma viskaks talle 25 kulli, kuna tal on jõle pohmakas. Ilmselt taadu arvas, et ma kutsun ta peole. Kuna tüüp on mulle nagunii võlgu ja mul külluslik pidu käimas, siis ei saanud talle ära öelda. Pealegi 25 krooni just ei tapa.

Kõik laabub üldiselt kenasti kuni umbes kella 00.00-ni, kui allesjäänud mehed õuest suitsu tegemast tulles avastavad alumise korruse naabri lapse kelgu ja sellega trepist alla kelgutavad. Järgneb naabrite sadu uksele. Esimene on naaber, kes elab täpselt trepi all. Vabandan kenasti. Tal võis ikka hull ehmatus olla, kui kelk alla vuhises. Järgmisena trambib uksele taaskord joodik-naaber. Saadan venna pikalt puu taha. Ütlen talle, et kuna ta on mulle võlgu, siis peaks madalam kui muru olema, et mina olen pidanud kõik tema läbud üle elama, kaasa arvatud eile öisese räuskamise ja üleüldse, kes on minu ukse taha oksendanud, laik siiani näha. Kelgu omanik lubab politsei kutsuda. Ütlen ka sellele pudeli põhja vaadata armastavale sellile, et kui ma veel üks kord kuulen, et ta oma naist sõimab, siis kutsun talle endale politsei välja. Igaks juhuks vaatan üle kuriteo paiga. Kõik tundub normis olevat. Nüüd ilmub raskekahurvägi välja. Alt mutike on uksele uudistama tulnud ja sõimab, et tema on juba neli korda välisust pidanud teiste järgi lukustama. Mina sõiman vastu, et öelgu üks kord, kui ta on pidanud seda minu pärast tegema. Nüüd avaneb mul ka võimalus teda tuletõrje väljakutsumise eest paika panna. Küsin, kas ta teab, et peab mu puude kapi tegemise kinni maksma. Mutil jookseb juhe kokku, suudab vaid minu lauseid korrata. Päris naljakas vaatepilt.

Kui kõik naabrid paika pandud, laseme kiirelt jalga, kuna politsei oht on päris reaalne. Kuna ma ei suuda kiirelt omi korteri võtmeid üles leida, võtan varuvõtmed. Kõik korraga ühte autosse ära ei mahu ja seetõttu ronib üks mees pagaasnikusse. Väga värvikas päev koorus välja.

Tagasi kodus avastan, et keegi on mu vana põrandalambi, mille koridori tõstsin, pihta pannud. Oleks ma seda vaid veidi varem avastanud!!!

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?