teisipäev, november 21, 2006

 

20.11.2006


Uurin siit ja sealt, mida inimesed vana aasta õhtul enesega peale hakkavad. Selgub, et üheks alternatiiviks on minna ekskolleegidega Pärnu kontserdimajja ning pärast ka ööbima jääda. Kahjuks või õnneks asub ööbimiskoht küll vähem kui 100m kaugusel mu lapsepõlvekodust, aga kuna ma jõulud olen nagunii sunnitud seal igavlema, siis uusaastaööks püüan end nähtamatult mõni maja edasi ära majutada. Samas ka hommikuvalguses minema hiilida, mis on ilmselt keerulisem, kui majutusprotsess ise.

Sellest ideest kantuna lähen uurin, mida riide –ning kingakaupmehed pakuvad. Kingapoed on ikka veel täis terava ninaga kotasid. Ägedad ümaraninalised algavad suuruses 38. Ostaks ühe ja mahutaks kaks jalga korraga sinna sisse? Edasi jalutades näen Baltika aknal imekena valget kostüümi. Lähen uurima. Kuhjan süle erinevaid esemeid täis ja lähen proovima. Koorin endalt olemasolevad riided ült ja mind tabab shokk. Kas ma olen endale lühikese aja jooksul vägeva apelsinikoore naha kintsudele kasvatanud või on riietusruumi valgustus toredat karva pirniga. Olen juba nii mõnigi kord varem tabanud end mõttelt, et enam ei ole ajad need, mis vanasti. Enne sõin tahvli shokolaadi ja seda ei olnud kusagilt näha. Nüüd sulab kogu tahvel ühtlaselt nahavahele ära, ladestub sinna ja jääb ahnelt järgmist ootama. Äkki ma peaks lihtsalt vähem apelsini sööma?

Internetist saan teada järgnevat: Nn tselluliidipiirkonnad on turi, õlavarte alumine pind, tuhara- puusapiirkond, põlved, sääred, reied. TURI?? Tselluliidi staadiumid on: I Adipotsüüdid suurenevad. II Mikronoodulite teke, plasma infiltratsioon. III Mikronoodulitest tekkinud makronoodulid. Koe skleroos. NOODULID?? Mu jalgades on PLASMA?? Kui mu jalgades on juba SLEROOS, miks ei peaks see olema siis minu peas?

Igatahes otsustan minna ilusalongi ennast näppida laskma. Kostüümi ka ei ostnud, sest nagunii jalutab kontserdimajas veel kolm samasugust mulle tol õhtul vastu.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?