esmaspäev, detsember 11, 2006

 

09.12.2006


Käisin kehahoolduses. Täpsemalt tselluliidi väljamanamises.

Kõigepealt tehti seljamassaaž. Pigem oli see küll õline paitus, sest noorel kosmeetikupiigal olid nii õrnad käekesed. Ühel hetkel küsib ta-kas te olete end hiljuti kreemitanud. Mõtlesin pingsalt, et võib-olla isegi oli kunagi tõesti nii. Tema jätkab-teil tekivad väikesed rullikesed, ilmselt vana kreem. Appi, kui piinlik. Püüan kähku mõelda, et ega see mustus pole. Välja mõtlesin-kõrvetasin end hiljuti solaariumis ära, ilmselt olid kõrbenud naha rullid.

Kõige selle vahepeal loeb ta mulle sõnu peale, et tselluliidi tekkimine on otseses sõltuvuses toitumisharjumuse ning liigutamisega. Eriti halvasti pidid mõjuma alkohol, suitsetamine, kohv, nisujahutooted ja alkohol. Just nimelt-alkohol kaks korda. Ma saan aru, et mul oli eile jõulupidu, aga ma olin selleks ajaks juba omast arust kaine küll. Millele ta vihjas?

Seejärel masseeritakse reie taga ja eesmisi külgi spetsiaalse kreemiga pikalt ja mõnuga. Pärast mähitakse mind merevetika maski ja toidukilesse hauduma. Igaks juhuks pannakse maski ka kõhule. Siis pestakse mask maha ning viimistletakse aktiivkreemiga. Kui püsti tõusen ja ennast vaatan, näin endale noore ja ilusana. Teagi, kas selle efekti lõi läikiv kreem või mis.

Ostan poest liitrise vee ja luban endale, et hakkan seda ostu tihemini sooritama. Teades ennast, teen seda ilmselt maksimum neli korda. Kaua seda maitsetut kraami lürpida ei jaksa.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?