reede, detsember 22, 2006

 

22.12.2006


Täna aasta tagasi nägi välja selline:
Ärkasime Dublinis kell neli hommikul, jalutasime sigaraskete kohvritega pool linna läbi, et leida esimene takso. Ma ei saanudki aru, miks nad seal taksosid telefonitsi ei tellinud. Well, ainus kord, kui me seda Limericis tegime, takso ei tulnudki. No, et võib-olla selle pärast. Sõitsime lennujaama, sisenesime lennukisse ja hoidsime hinge kinni, et lend ei hilineks, kuna Amsetradmis oli ümberistumiseks vaid 20 minutit. Loomulikult lend hilines. Ma ei tea, kas sellepärast, et nende bussid ka ei välju mitte kunagi õigeaegselt või oli ilm halb. Igatahes jäi meil lõpuks ümberistumiseks alla kümne minuti. Jooksin kabuhirmus, et ma ei saagi mitte iialgi koju. Jube raske oli joosta, ei saanud kuidagimoodi edasi, nagu halvas unenäos. Olin eelnevalt just kiidelnud, kui kõva jooskja ma koolis olin…Ühesõnaga jõudsime eriti napilt lennukisse. Ma ei suutnud suure närvipinge langusega muud teha, kui terve tee maha magada. Pärast kuulsin, et mu kaaslane oli minu tarbeks ka tasuta snäkki küsinud ja kõik ise ära söönud. Hea näide kaaslasest hoolimise kohta. Ja siis ma jõudsingi koju! Siis selgus ka fakt, miks mul nii raske joosta oli – mul oli 38C palavikku.

Täna sel aastal saatis üks valdkond kogu kontorile emaili, et nende toas on avatud jõulunõustamis teenus. Ekspertgrupp teostab eelkontrolli Jõuluvana jaoks selgeks õpitud salmide osas. Lisaks kõigele saab väljavõtte Jõuluvana andmebaasist, kas konsulteeritav on olnud ka hea laps. Mina lasin ennast ka nõustada. Sain ilusa J.Kaidla salmi ja väljavõtte andmebaasist, et ma olen muidu väga-väga tubli olnud, aga vot see üks asi…Siis tehti koos nõustajatega foto ja lubati emailile saata. Pean nüüd välja mõtlema, millisele ühele asjale Jõuluvana vihjas.

Mõnusad päevad mõlemad, kui tookordne palavik ja tänane lumetus välja jätta.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?