kolmapäev, jaanuar 17, 2007

 

16.01.2007


Sellest nädalast algas jälle tavaline elu. Ehk siis algasid jällegi mõlemad kursused-tants ja organiseeritavad kursused. See nädal näeb mul välja selline:
E tööl 8 h
T tööl 11,5 h
K tööl 8 h, trenn (esimene pärast suve. Sõbranna saab iga kord ühe kaaslase tasuta kaasa võtta. Seekord siis mina. Huvitav, kas ma homme liigun ka)
N tööl 13,5h
R tööl 11,5h, pärast seda sünnipäevale
L sünnipäev Pärnus
P tantsukursuse läbiviimine Sauel (tänan küsimast, mul ei ole endiselt autot)

Tegelikult oligi juba õhtuti magamajäämisega probleeme. Ilmselt hakkas energiat üle jääma, sest paar kuud enne jõule nägi mul ka üsna selline välja. Veel olen optimistlik. Ei tea, kauaks…

Aga eile siis algasid tantsukursused, kuhu kogunesid minu kallid töökaaslased. Ütleme nii, et ilmselt olid närvis mõlemad pooled. Minu igatahes olid peopesad vastikult higised. Aga mul on andekad töökaaslased ja elevil kommentaare jagub veel pikemaks. Need, kes kursustel ei käi, nõuavad esinemist.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?