neljapäev, jaanuar 25, 2007

 

25.01.2007


Hommikuseks külmaks duššiks on see, et külma vett ei ole, sooja ka ei ole. Üldse vett ei ole…Aga ma pean minema 30 inimese ette ja välja nägema ja mitte haisema…Hakkan paaniliselt olukorda lahendama:
Variant 1. Tuua õuest lund ja sulatada veeks
Variant 2. Panna kohe riidesse, võtta kaasa hambahari, meikimise vahendid ning minna ja peituda konverentsiruumi wc sügavustesse.
Variant 3. Meikida pesemata nägu, närida pakk nätsu ja pritsida ohtralt odööri

Äkki meenub mulle, et eelmisel aastal, kui mind jalgrattamatkale veeti, varusin endale ohtralt sidrunilõhnalisi märgi salvrätte, millest enamus alles jäi. Selles on iva! Nühin nendega rahulolevalt erinevaid strateegilisi kehaosi. Hambaid muidugi nendega ei nühi. Sobran nühkimise ajal mälusagarates läbi oma külmkapi sisu vedelike osakonna. Haa-ma ostsin eelmisel nädalal trenni jaoks pudeli tavalist vett, millest pool alles jäi. Väga hea, hambad saab ka pestud. Kõige kurvem lugu on juustega. Mingi aeg tagasi avastasin apteegis jalutades kuiva šampooni, mida saab matkal tarbida. Loomulikult ma ei ostnud seda, sest matkal ma üldjuhul ei käi. Niisiis, kammin juuksed patsi (õnneks juba ulatavad), piserdan ohtra lakiga üle ja käib küll.Loodetavasti parandatakse viga täna ära, sest homme sama trikki korrata ilmselt juba enam ei õnnestu.

Huvitav milleta on kehvem, kas elektrita või veeta. No et kas on külm vesi ja juukseid kuivatada ei saa ja saab õues migreeni või siis et on valge ja soe aga haised.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?