laupäev, veebruar 03, 2007

 

03.02.2007


Tänaseks on mul vesi tagasi täpselt üks nädal ja üks päev. Käes on aeg uueks jamaks. Minu wc pott ei suuda vett loputuskastis kinni hoida. Sama jama oli kord suvel. Siis oli vee väljumisaugu ja sulgemisklapi vahele miski kumm (nägi välja nagu katkine lokirulli kumm) läinud. Seega käärisin käised üles ja pistis oma väikese käekese küünarnukini jääkülma vette, sobrasin oma pikkade lakitud küüntega klapi ja augu vahel, aga näppu ei jäänud midagi. Lisaks sellele jamale on loputuskasti sees olev kaadervärk paigast nihkunud. Nupp ei istu enam oma endisesse pessa tagasi, vaid loksub tühjal kohal. Vee tõmbamiseks pean eemaldama nupu, seejärel kaane ja seda sisemist kaadervärki kergitama. Seega on kogu kempsus käimise protseduur väga tülikas ja üsna aega nõudev. Sest pärast kaadervärgi tõmbamist pean ma veenduma, et vesi ikka pärast seisma ka jääks ning kaane ja nupu tagasi panema. Ega vesi päris seisma ei jäägi. Kui ma korteri soetasin, ütles müüja küll, et ta ostis väga odava poti, aga ma ei arvanud, et odavus kõiki neid jamasid tähendama peaks.

Lõbusamaks küljeks on see, et käisime Itaalias elavale kolleegile Eesti asju ostmas ja saatmas. Ta pani kõik kenasti kirja, mida ta sooviks ja meie täitsime tema soovid. Kogu see kaup nägi täpselt selline välja, mida üks väliseestlane tahta võiks. Pealegi sain ma oma ekskolleegist ülihästi aru, sest oli väga palju asju, millest mina omal ajal puudust tundsin. Kui olime paki teele saatnud, tuli umbes neli tundi hiljem meelde, et kõige tähtsam jäi ostmata-hernesupp. Ekskolleeg tahtis ju vastlaid pidada. Kohutav jama. Ainus lohutus on see, et klaaspurk ei ole kõige kindlam pakisisu. Ehk ta vabandab meid?! Parandame oma vea järgmine kord.

Comments:
Skuuzi skuuzi, aga ma juba reklaamisin àmmale, et me teeme Vabariigi Aastapàeva puhul Eesti hernesuppi ja puha! Mis ma nyyd teen? Kuidas nyyd àmmale selgitan, et hernesuppi polegi? :)
 
Hernesuppi on täiesti võimalik ise keeta. See on umbes sama keerukusastmega toit nagu praetud muna, ainult et aega läheb oluliselt kauem.
 
Mul on tegelt ka väga piinlik. Blondidele tuleb ikka KÕIK asjad listi panna, mitte et hernesupp jutu sisse ja siis ülejäänud eksole üksteise alla. Tegelt, kui sa muidu üldse ei saa ja teil kuivatatud herneid ei müüda, siis ma võin sulle purgi järele saata
 
Tere mant. Ma küll ei saanud nüüd väga täpselt aru mida ma selle nööriga tegema peaks ja et mis see filoloogia siia puutub? Tegelikult ma eelistaks siiski kena välisilme hoidmiseks nööre mitte kasutada. Väike küünekonks süsteemi taha ja vesi jookseb. Kusjuures olen aru saanud, et vesi jääb siis seisma, kui kogu loputuskast tühjaks lasta.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?