esmaspäev, veebruar 12, 2007

 

08.02.2007


Lähen läbi paukuva pakase koolitusele, seekord iseennast koolitama. Kuklas kolgib mõte-oleks mul juba auto käes, ei peaks kolme bussiga sõitma ja vahepeal külmetama. Viimases bussipeatuses kõnetab üks noormees mind eheda eesti keele aktsendiga vene keeles ja uurib, kas ettesõitnud buss punase ristini ikka läheb. Vastan talle nii aktsendivabas vene keeles kui suudan, et ei tea ja astun bussi. Talle võis jääda mulje, et ma olen veider- ise ka ei tea, kuhu sõidan. Aga ma tegelikult ka ei tea Lasnamäe bussidest midagi ja mul oli vaja vaid kaks peatust sõita. Selles, miks ta mind venelaseks pidas on ilmselgelt süüdi minu kiilanev kasukas. Pidin teise juba selle talve alguses ära viskama ja uue laskma teha, aga tegijal on mingid probleemid ja nii ma siis käin selle 9a vana jänesekasukaga ringi ja loodan, et näiteks käis otsast ära ei kuku (õla ja käise ühenduskohas on rämedad augud). Vooder on ka pigem sõel kui riie. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Koolitusel ei pakuta hommikukohvi ja esimene loeng kestab kaks tundi. Olen pehmelt öeldes hämmelduses. Õnneks tukkuma just ei jäänud. Õigem oleks vist öelda, et ei lastud jääda. Enne loengu algust käib ohjeldamatu lobisemine mobiilidega. Noh nii kolm tükki korraga ja ikka valjul häälel. Kui loeng algab, heliseb taas ühel telefon ja ta otsustab kolinaga püsti tõusta ning õue rääkima jalutada. Kui kõne peetud, selgub, et ta ei pääse enam tuppa tagasi, kuna uksed käivad seestpoolt snepriga. Möllab ja laamendab veidi kuni üks meie seast läheb ja talle ukse lahti teeb. Kõik saavad kinnitust, et järelikult on vaja mobiiliga endiselt konverentsiruumis sees rääkida ja lektorist ennast mitte segada lasta. Tihti ei saagi aru, kes kõvemini räägib. Kui esimene loeng läbi, suunatakse meid lõunasöögile. Kõiki nuumatakse kolmekägulise lõunaga. Pärast seda on enamus osalejaid oimetud, kuid mitte nii väga, et ei saaks endiselt mobiilidega lobiseda. Lisaks häirivatele kõnedele sõeluvad konverentsiruumi akende kõrvalt mitmed kaupa toovad autod. Koolituse tagasiside lehele panen kirja kõik, mis mind häirib ja oma koolitusi ma selles hotellis kohe kindlasti ei tee.

Õhtul viib autofriik-kolleeg mu ühte autot vaatama. Mulle meeldib. Edev auto, sõidab hästi. Varastele ka meeldib kindlasti. Lepime homseks kokkusaamise remonditöökojas.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?