teisipäev, veebruar 20, 2007

 

18.02.2007

Siiani nägid minu viimase kuu pühapäevad välja nii:

Kell 13 hakkan sättima, et jõuda kl 14 väljuvale bussile ja sõita linna, et jõuda kl 14.30 väljuvale marsale. Olen kell 15 Sauel ja ootan, et saaks tundi alustada kl 15.45. Tund lõpeb kl 17.15. Pakin ennast ülihelikiirusel kokku, et jõuda 17.30 väljuvale marsale ja olen kl 18.00 linnas tagasi. Kõik kokku viis tundi.

Tänane pühapäev näeb välja nii. Hakkan sättima kell 14, stardin autoga kell 15. Võtan teepealt kaasa partneri ja olen kl 15.30 Sauel. Lõpetan tunni, vestlen rahulikult õpilastega, lasen huvilistel oma autoga ringi kütta ja sõidan linna tagasi. Ilmselt oli kell kuus läbi, aga ma ei kiirustanud ju ka. Kõik kokku neli tundi koos jobutamisega.

Lisaks kõigele jõuan ehk nüüd ka Pärnus ära käia mingil nädalavahetusel esimest korda sel aastal.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?