teisipäev, veebruar 20, 2007

 

20.02.2007


Alustasin projektiga –Tunne oma kodulinna parkimismaju.

Kristiine keskuse parkla on mul juba läbitud. Seal erilist keemiat ei ole. Üsna loogiline ja ruumi on kah parasjagu. Pea ringi käima ei hakka sisse ja välja sõites. Ainus probleem on iseenda osavus oma auto kuhugi teiste vahele ära susata. Soovitavalt otse eksole.

Täna tutvun Viru parkimismajaga. Sissesõites hakkab pea ringi käima. Kui ringlemine ja tõus otsa saab, peab otsustama, millise umbes viiest suunast võtta. Silte on ka igasuguseid näha, nagu Linna (kust ma just tulin eksole), Raamatupood, Viru hotell, Maksmine jms. Jube segadus. Näen posti, mis on ühelt poolt lömmi sõidetud, tähendab lömmis poolelt käib liiklus. Lähen sinna. Möödun postist ohutult ja leian enda jaoks loogilise koha, kust on ka lihtne välja tagurdada. Mõne aja pärast väljasõitmiseks pean mööda parklat veidi ringi jalutama, et maksmise putka üles leida. Raamatupoe korruse oma oli hetkeks suletud. Oluline on koguaeg meeles pidada vähemalt see, millisesse serva auto pargitud sai. Putka on täitsa mujal kui mu auto. Kuskilt meenub, et nägin sissesõidul tähte B. Ilmselt on selles iva. Tuian mööd parklat ringi, leian B ning seejärel ka oma auto. Keegi tross on oma auto minu autole nii lähedale parkinud, et ma ei saa oma pirakat ust väga paotada. Libistan ennast ukse praost sisse. Hea, et kasukas seljas on, libe vähemalt. Tagurdan teisel korral posti ja kõrval olnud auto vahelt osavalt välja. Sõidan sinna, kuhu tee viib ja jään lootma siltidele. Alles pika tee lõpus, kui lootus juba kadumas, näen silti Väljasõit. Sealt edasi on juba lihtne, kaks sarnast silti veel ja tee läheb keerutades allamäge. Õues olles juubeldan ja olen enda üle uhke.

Tõkkepuude juures olevad kaardimasinad on ka väga lõbusad vidinad. Osad sülitavad kaardi sulle tagasi, osad mitte. Ehk iga kord pead jääma sinna lolli näoga vahtima, kas sealt tuleb midagi välja või ei. Viru oma ei andnud midagi tagasi, mis siis, et ma seal käsi väljasirutatult ootasin. Vähemalt kedagi ei olnud mu taga ootamas ja istitamas.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?