teisipäev, märts 06, 2007

 

05.02.2007

Viin oma auto esimesse remonti. Vahetatakse välja kõik katkised võõrsõnadega tähistatavad vidinad. Ühtlasi peatatakse ka õlileke, mis muudmoodi tunda ei anna, kui järsul pidurdamisel tekkiva õli kärssamise haisuna. Eelvaate põhjal arvati, et pean remondi eest umbes 10 000kr välja käima.

Minu kartused flirtivate õliste meeste osas ei saa seekord kinnitust. Ilmselt blokeerib selle mu kolleeg, kes neile püsikliendiks on. Omaette elamus on remondimehe kõnepruuk, kes kasutab sidesõnaks „kedima” ehk ilmselt siis lühendit sõnast „kuradima”. Eriti tore oli jälgida venelastest müüjate nägusid, kui remondimees seletas neile värvikalt rohkete „kedimatega”, mis jupid vaja välja vahetada oleks.

Kui ma õhtul veidi enne kella poolt ühtteist koju jõuan, seisab remonditud auto nõiaväel mu maja ees ja ootab mind. Lisaks kõigele langeb mulle sülle 6000kr, sest remont läks kõigest 4000kr maksma. Lust ja lillepidu! Kasutan „võidetud raha” ära oma Ateena reisi põnevamaks muutmisel, mis mais ootel on.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?