esmaspäev, märts 12, 2007

 

09.03.2007-11.03.2007

Sõidan nädalvahetuseks Pärnusse pinginaabri sünnipäevale. Shoppan talle eelnevalt Pilgrimist kõrvarõngad kingituseks. Külastasingi Narva mnt uut pood esmakordselt. Pean ütlema, et kui Pilgrim alles Eestisse tuli, meeldisid need tooted mulle rohkem. Kõik need lilled hakkavad pika peale ära tüütama. Neile on vist uut disainerit vaja.

Magan pool sünnipäevajärgsest päevast maha ja otsustan pärastlõunal shoppama minna. Taas kord suutsin ma ära unustada, et see on väikelinn, kus poed suletakse laupäeval kl 15 ja pühapäeval ei avata üldse. Tüng! Mul on ikkagi hea meel, et ma enam seal ei ela. Õnneks paar suuremat keskust on siiski avatud ja saan endale mõned tujutõstvad elemendid soetada. Õhtul otsustab ema minu sünnipäeva kingituse kätte anda, kuna ma ilmselt enne sünnipäeva enam koju ei satu. Ja volaa, siin ta on – kohver! Suurepärane idee ja ajastus. Sellepärast ta helistas mulle juba veebruaris ja ütles, et kui ma midagi ostma hakkan, pean enne talle ütlema, muidu läheb kingitus topelt.

Pühapäeva hommikul ärkan üles imeliku heli peale. Keegi kraabib lund kokku?! Ei mäletagi, millal viimati lund sadas. Vaatan õue. Naabrimees harjab autot lumest puhtaks. Minu auto seisab, nagu oleks selle kohal hiiglaslik lumevari olnud. Kübetki lund ei ole peal. Ei oska unise peaga mingit asist seletust ka välja mõelda. Istun autosse ja sõidame klassiõega kokkutuleku kohta üle kaema. Poolel teel helistab ema ja küsib, et kuidas oli puhtasse autosse istuda. Mu eakas ema oli hommikul vara enne tööle minekut võtnud kätte ja mu auto puhtaks pühkinud, vähe sellest, ka puhtaks pesnud! Ta arvas, et ma magan nagunii viimse minutini ja siis jään hiljaks, kui veel autot ka puhastama hakkan. Olen sõnatu ja tunnen piinlikkust. Ma ei osanud ju ette näha, et ta sellist trikki ette võtma hakkab.

Kokkutuleku koht on sobilik. Samas näen ka seda, mida solaariumi ülekülastus ühe naisega teha võib. Koha perenaisele on paigaldatud afropatsid, pikad tumepunased küüned, ta nahk on kollane ja nägu kortsus. Peab tunnistama, et üsna hirmus hakkas. Kontrollisin pärast kiirelt autopeeglist enda nahavärvi. On ilusam. Veel.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?