esmaspäev, aprill 09, 2007

 

05.04.2007




Täna on lõpuks see päev, kus lähen endale sünnipäevakinki välja valima. Kuna ma ennast tehnikas väga ei usalda, palun abilise kaasa.



Kõik fotoaparaadid tunduvad ilusad ja tehnilistest üksikasjadest ei jaga ma midagi. Lisaks kõigele ei ole väljas hinnasilte. Kuulan algatuseks abilise soovitusi. Tema eelistus näeb tavaline välja, aga ilmselt sisukas. Minu silm jääb puhkama eriti väikesele ja punasele aparaadile. Sama suur kui mobiil ja saate aru, punane! Tibikas. Siis tuleb juba ka müüja ja räägib mulle põhimõtteliselt sama jutu üle, mida mu abiline juba rääkis. Võitlen sisemiselt. Kas peale jääb tibi või kvaliteet? Müüja püüab mu otsustamisvõimet veidi kallutada sellega, et toob parema mudeli veidi teistsuguse disainiga. Mulle meeldibki see rohkem. Olgu, kvaliteet võidab ja ma saan uue Ixus 70 mudeli omanikuks. Tegelikult on see ka armas. Pisike ja täiesti kandiline. Teistsugune.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?