esmaspäev, aprill 09, 2007

 

08.04.2007

Tulen Pärnust üsna pärast ärkamist ära, et saaks kodus koristada ja ehk ka aknaid pesta, sest isegi siis, kui õues paistab päike, on minul toas endiselt väga hämar. Samas tean ka, et kui aken puhtaks pesta, siis hakkavad talvel kogunenud ja pimedal ajal märkamatuks jäänud mustad kohad eriti hästi silma. Näiteks plekid kapi ustel või seintel.

Poolel teel tekib kiusatus minna poodlema. Kella ka alles na vähe. Eriti tore on vaadata auto kella, kuna see on endiselt tunnike maas. Ma lihtsalt ei oska seda õigeks panna. Näppisin igast nuppe, aga ei aidanud. Ühesõnaga mulle tundub, et mul aega küll selle koristamisega ja keeran rahulikult Ülemistesse.Mõtlen enese jaoks välja targetid. Üheks võiksid olla näiteks kingad, kuna mu eelmistesse, saabast jalast-king jalga aegsed, kingade talda tuli mölakas auk. Enne ei saanudki aru, kui vihmase ilmaga põlvini märg olin. Teist targetit ei suutnudki kohe käigupealt välja mõelda, eks see siis paistab, kui silma torkab.

Algatuseks satungi peale edevatele kingadele. Kuigi mitte tänaval jalutamiseks. Samas, kuna mul on nüüd auto, siis sobivad küll. Õudne, mida üks naine omale vabanduseks välja meõlda suudab…See esimene ülesanne sai kiire lahenduse. Vaatame edasi. Kõik asjad tunduvad ühtemoodi ja igavad. Proovi ühte või teist, ikka tundub, et sarnane hilp on kodus juba olemas. Veider. Edasi jääb mulle tee peale ette seesama tibi pesupood (loe blogi 10.09.2006). Mõtlen, et miks ka mitte ja valin ühe psukomplekti välja ning suundun sellega kassasse. Edasine toimub nagu filmis Love atually, kus „Mr Bean” pakib firmaomaniku armukesele kaelakeed sisse. Pesu mähitakse peenemasse paberisse ja kinnitatakse spetsiaalse kleepsuga. Tulemus pannakse paberkotti. Seejärel pannakse ostutshekk väiksemasse ümbrikusse, mis asetatakse ka sinnasamasse paberkotti. Siis külvatakse kogu ostule peale roosasid lõhnapärleid ning kott suletakse kleepsuga. Udupeen. Pealegi üldse mitte oluliselt kallim Läti või Leedu toodangust. Tunnen ennast tõelise daamina kogu oma saagi otsas ning maandun elegantselt oma kupeesse. Seda lauset sobib hästi ilmsestama heli- dzinnnn!

Kui ma kodus oma saaki üle vaatama hakkan, juhtub see, mida karta oligi. Esiteks paberkoti sisu ei lõhna üldse kuidagi. Teiseks on põrand ja kapi alune kotist välja pääsenud graanuleid täis. Mõte oli ju ilus, aga kahjuks ei toimunud. Hakkan parem koristama.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?