kolmapäev, aprill 25, 2007

 

24.04.2007


Otsustan täna osta omale vitamiinid, sest väsimus on ületanud igasugused piirid ja tuju on olematu. Telekast kurbi filmegi ei saa enam vaadata. Pikkade tööpäevade lõpuks olen lihtsalt robot, kes tuiab masinlikult ringi.


Seisan apteegis vitamiinide leti ees ja püüan leida seda õiget. Enamus on multifunktsionaalsed, komplekssed ja muidu mitmesegud. Ühele on peale kirjutatud energia. Samas kõrval on vitamiin naistele. Võtan need kaks karpi ja lähen küsin abi, et kumba peaks sööma. Mulle öeldakse, et need mõjuvad sisemiselt ehk organismile, et mina ise tuntavat energiat kummagi söömisest ei tunne. (Huvitav, kas organism ei olegi siis minu küljes?) Küll aga mõjub see naistevärk nahale väga hästi. Tegelikult peaks sööma hoopiski zhen-zheniga vitamiine. Ühesõnaga mul on valida, kas ilus ja väsinud või energiline ja samasugune. Kahte korraga sööma hakata pole vist väga mõtet. Valin seekord energia kasuks. Mind hoiatatakse, et tabletti peab võtma hommikul, muidu võib tekkida energia ülejääke ja ei saa öösel magada. No olgu, siis täna veel ei võta.


Õhtul teen endale mitmekümnenda kutse peale Orkuti accounti. Tegelikult üritasin seda juba mitu aastat tagasi luua, kuid loomise poole pealt läks asi untsu ja kui ma tahtsin uuesti sisse logida, öeldi, et sellise nimega kasutaja on olemas, võta uus nimi. Vihastasin ja loobusin. Aga nüüd siis uuesti. Kõik õnnestub ja ma surfan nagu meeletu mitu tundi piltide vahet. Erilisi üllatusi veel leidnud pole, küll aga liitusin ma igasugu veidrate kommuunidega. Näis, mis põnevat sündima hakkab.



Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?