neljapäev, mai 17, 2007

 

17.05.2007

Pakkisin eile õhtul kohvri kokku, et olla kindel, et 1. asjad ON pakitud, 2. et KÕIK asjad oleks kaasas. Sest noh, võib ju juhtuda, et keegi kutsub veel enne reisi kohvile täna õhtul ja samas, mida pikemalt juurelda, mida kaasa võtta, seda tõenäolisem on, et pisiasjad ka ühes võetud saavad. Ja nagu selgus, oli varajane pakkimine hea plaan, kuna jalanõude kohvrisse pungestamisel avastasin, et mu suvekingadel on kontsaplekid läbi. Minu jaoks tulevad aastaaegade vahetused kuidagi väga äkiliselt ja seetõttu jääb keemiline puhatus ja jalanõude parandus alati sellesse aega, kui peab asju uuesti kandma hakkama. (Näen vaimusilmad ema etteheitvat pilku).

Niisiis jooksen hommikul kingi parandama ja veel käin läbi läätsearsti juurest. Tahaks õudselt Ateenas päikeseprille kanda, aga selleks peavad läätsed silmas olema, et midagi näeks ka. Läätsed teatavasti mõjusid mu silmadele halvasti ja tegid need punaseks. Optometrist leiab mu silmast halli täpi. See võib olla vana arm, samas ka põletikukolle. Seetõttu saadab ta mind Silmakliiniku juures asuvasse erakorralisse vastuvõttu ehk silma kiirabisse. Seisan koos erinevate tüüpidega elavas järjekorras. Olen üheksas. Üks vanem papi ei saa ilmselgelt aru, et tegu on kiirabiga, mitte silmaarstiga ja nõuab oma kinnipandud ajal vastuvõttu. Päris naljakas võiks olla kiirabisse aega kinni panna. Ühe oranzhi pintsakuga keskealise mehega on kaasa tulnud kaks nooremat kelmikat sõpra. Neil on omavahel väga lõbus ja viskavad ”hullult naljakaid” kilde, a la, konks silma taha ja välja ja muret pole. Pärast 45 minutilist ootamist, pääsen lõpuks letti. Tõeline KIIRabi. Arst vaatab mulle aparaadiga kaua nind sügavat silma ja ei leia mitte ühtegi halli täppi. Küll aga soovitab ta ka järgmisel nädalal läätsi mitte kanda. No tõesti, mul oligi täpselt see tund aega ülearu, mis ma koos sinnasõitmisega kogu üritusele kulutasin. Lisaks pidin kogu aeg hinge kinni hoidma, et mingit verist tompi kanderaamil ei toodaks, mille peale ma võiks ennast arutult pikali visata. Ühesõnaga seis sama, mis hommikul, kui ma just ühekordsete läätsede kasuks ei otsusta.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?