reede, juuni 15, 2007

 

11.06.2007

Aeg surub peale ja mul ei ole veel Aafrika tantsu. Seega peab asja kallale asuma. Võtan välja paberi ja pliiatsi ning otsin välja youtube.com-ist ühe vastava teemalise tantsu. Kulutan nuppe ”Play”, ”Stop” ja ”Reverse” ning kirjutan ja joonistan kogu tantsu üles. Sellele läheb küll päris palju aega kuna kolleegid on ka avastanud, et suvepäevad on tulemas ja neil on seoses sellega tekkinud miljon küsimust ja ma pean neile vastama tantsu üleskirjutamise vahepeal. Kui ma sellega ühele poole olen saanud, siis sõidame kolleegiga mu vanast töökohast läbi ja küsime endile hiiglasliku bänneri tulevase jalgpalli mängu jaoks. Seejärel sõidan koju tantsu harjutama.

Tõstan vannitoa kapi kõrvalt suure peegli (see, mida ma juba kolm aastat üles pole suutnud panna) diivanile, panen muusika mängima. Sain eelnevalt juhiseid, kuidas youtubest saab muusikat mp3-ks tõmmata. Proovin alustuseks kõik liigutused ükshaaval ja mitu korda läbi. Kui pilk peeglisse pidama jääb ehmatan ise ka ära. Olin päev otsa vaadanud, kuidas mustanahalised prullakad naisterahvad ennast väga voolavalt liigutavad, aga see, mis mulle hetkel peeglist paistab on ehe puine põhjamaine blond kipakas kuju. Kõige lõpuks hakkab mul pea ringi käima, kuna ala, millel tantsin on umbes 4 ruutmeetrit ja tekib koera saba taga ajamise effekt. Siis läheb varvas ka veel kahekorra ja higi voolab ojadena. Lõpetan tänaseks. Vähemalt saan ma oma salakirjast nii palju aru, et poistele tants selgeks teha.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?