neljapäev, juuni 21, 2007

 

21.06.2007

Sean sammud Munitsipaalpolitsei suunas. Isegi ei tea miks, aga tõstan vihmavarju enne minekut kotist välja ja sammun seetõttu läbi tibutava ilma kohale. Teatavasti ma vihkan vihma. Soeng läheb lörtsu ja meik laiali ja lõppeks näed välja nagu Vene lits.

Jõuan vana puumajani, mis tõotab olla mu sihtkoht. Annan uksekella. Kuulen puutrepil kedagi alla tulemas. Ukse avab vanem vormis mees. Selgub, et tema ongi minu karistaja. Ta esitab oma isikut tõendava dokumendi ning töötõendi. Vahin neid ja noogutan taipamata, et nüüd on minu kord. Eks siis ametnik küsibki minu dokumente. Seejärel näitab fotosid minu autost pargituna puu alla murule. Nõustun, et see on minu auto ja parkisin tõesti nii, kuna pidin minema arsti juurde ja parkla oli umbselt täis pargitud. See vist onule meeldib. Annab mulle broshüüri Tallinna heakorra kohta ja näitab punkti, mille vastu ma eksisin. Noogutan taas süüdlaslikult. Hakkame koos pabereid täitma. Ametnik küsib, kas ma kirjutada oskan, et ta usaldaks selle töö mulle. Ütlen, et käisin omal ajal koolis ja peaks veel mäletama, kuidas kirjutamine käib. Onu küsib, kas mul on kõrgharidus. Vastan jaatavalt. See onule jälle meeldib. Ta räägib mulle kohe ka oma haridusteest. Paberite täitmise käigus jutustab ta mulle oma hambaarstist abikaasast ja 30 aastasest tütrekesest ning küsib minu vanemate kohta. Ka see meeldib onule, et mu isa miilits oli. Küsin siis onult, et mida peaks säärastes olukordades edaspidi tegema, kui tõesti ei ole kuhugi parkida. Onu ütleb, et ta saab minust igati aru, aga mingit ühest selgitust samas ei anna. Küsib, et kas ma siis tee äärde ei saanud parkida. Vastasin, et siis ma oleks liiklust seganud ja ikka trahvi saanud. Onu nõustub.

Lõppkokkuvõttes ütleb ta, et tal oli plaanis teha mulle 1000kr trahv, aga kuna ma olen naisterahvas ja saan oma veast aru, siis ta ei hakka mind kasvatama, vaid teeb hoiatustrahvi 200kr ja loodetavasti me sarnases situatsioonis enam ei kohtu. Ühtlasi peab ta vajalikuks lisada, et nii ütleb ta kõigile. Tea, kas see oli vihje, et teistsuguses olukorras kohtumine oleks tervitatav?

Tulen kontorisse tagasi ja leian postkastist teate teise trahvi läbivaatamise kohta, kus kirjutatakse, et:
Parkimistingimuste kohaselt peab parkimise eest tasumist tõendav parkimiskaart olema sõiduki armatuurlaual nähtaval kohal. Vastava info leiate ka Teile väljastatud parkimiskaardilt. Uskudes siiski, et parkimistingimuste rikkumine ei olnud Teie puhul pahatahtlik, sel korral tühistame Teile määratud leppetrahvi nõude, kuid tasumisele kuulub summa 150.- , mis sisaldab päeva parkimistasu ja põhjendatult määratud leppetrahvi menetlusega seotud kulu

Niisiis olen nüüd kahe trahvi tõttu 350 krooni vaesem.

Comments:
Autosõidu kõrval oli laulmine täna täiesti kindlalt tugeval teisel kohal :) Aitäh!
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?