kolmapäev, september 05, 2007

 

05.09.07

Kuna ma ei olnud siiani (st kolmas tööpäev käsil) saanud kõnet Nestest, helistan ise ja nõuan olukorrale lahendust. Ikka pead ise asja ajama...Võetakse uuesti andmed, et äkki eelmine kord läks mõni number telefoninumbri küsimisel valesti. Daah! Ühesõnaga paari tunni pärast saan kõne ja pärast tervitust küsitakse mult kohe a/a nr-t. Einoh, mis nii viga. Öeldakse, et nad ei ole jõudnud videot üle vaadata, aga et ma võiks kirjeldada, mis juhtus. Noh, nüüd siis ootan smsi sisuga-Saldomuutus bla-bla.

Tänasest alates saab poest osta minu kanni pildiga ajakirja. Olen seal küll tituleeritud kahelapse emaks nimega Maarika Kaseväli, sest vastasel juhul oleks mu sõbranna igas teises artiklis minu nimi. Ei ole väga vigagi, tselluliit ei lötenda vähemalt.

Mu auto kesklukk on katki. Avastasin selle nädalavahetusel. Parempoolne uks ei lähe lukku. See võis juba hulk aega rikkis olla, ma lihtsalt pole märganud. Hea, et nüüdki. Praegu siis käin tiiru ümber auto, keeran ukse lukku ja alles siis panen signa peale. Tegelt saab seestpoolt nupu allavajutamisega ka olukorda lahendada. Autoga on kohutavalt mõnus sõita, aga väga nõme on parandamise asju ajada. Mulle kohe ei meeldi tehniliste asjade parandusi ajada. Ma ei saa aru, mis katki on ja see ei tekita minus just enesekindlust. Ühesõnaga, kui mul nüüd mingi aeg peaks meeles olema kindalaekast (küll on kole eesti keelne sõna selle sahtli jaoks) välja võtta see visiitkaart, kus on kirjas sellele autole signa pannud firma nimi, siis saaks asja edasi ajada. Kahtlustan küll, et firma asub Lasnamäel, kuivõrd müüja on venelane ja sealt pärit. Samas, ega ma ju ei tea, kas katki on signa või kesklukk. Müüja ütles mulle, et uksed lähevad ise lukku, kui oled teatud minutid autos sees olnud. Noh, vahel lähevad, vahel mitte. Kevade poole hakkas pult jaurama. Lihtsalt ei funka, vahetasin patareid ära, sama pull. Varupult ka ei toimi. Mingi hetk hakkas jälle funkama. Seega võib vabalt signaprobleem olla. Ja siis kui juba asjaks läheb, lasen ooteaja ka pikemaks panna. Jube tüütu on, kui auto ise signa alla läheb pärast mootori seiskamist. Jääd näiteks veidikeseks autosse lobisema, hakkab signa välja minnes üürgama. Võtad bensu, tahad autosse istuda, signa üürgab. Nõme noh. Kõik vaatavad, et aaa, blond. Ja varsti on talvekummide vahetuse peavalu.

Ja linnaisad pangu end põlema. Nagu me eilsest uudisest näha võisime, on loota alkoholimüügi keelu kellaajalist ettepoole tõstmist. Mul on ettepanek-müüks ainult kolmapäeviti alkoholi ah?! Kala neljapäev ja viina kolmapäev.

Eile võtsin ka oma teise tööandjaga ühendust, et oma tulevikuplaane sättida. Vaatamata oma eakusele ja kevadisele stressile, otsustas ta siiski oktoobrist uuesti kooli uksed avada. Mul on kuu aega, et välja mõelda veenev kõne, miks ma saan ainult üks kord nädalas tantsimas käia. Tegelikult ega põhjuseid ei olegi raske leida. Üks on see, et mu päevane töö nõuab järjest suuremat pühendumist ning rohkem aega. Teine on see, et ma ei jaksa enam 13 tunniseid tööpäevi teha. Vähemalt mitte selle raha eest.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?