teisipäev, september 11, 2007

 

11.09.2007

Olen vahepeal rääkinud pangaga ja mulle anti lootust, et saaksin ka oma korteri üürile andmise korral sama suure laenu, kui müügi korral. Nüüd siis olengi kimbatuses, mida teha. Plusse ja miinuseid on palju. Esimene suurim pluss on see, et ma saaksin kiiremini praegusest korterist minema ja uue ning parema elupaiga soetada. Suurim miinus on see, et olemasolev korter, mis asub kehvas seisus majas ja kus on uskumatud naabrid, jääb mulle endiselt kaela. Müüki ma seisma küll ei paneks muidugi. Siit juba järgmine jama- kuidas organiseerida potentsiaalsetele ostjatele korteri vaatamist. Praegu teen igal hommikul korteri nii korda, et kui peaks ootamatu vaataja tulema, oleks vähemalt korteris üldpilt puhas. Kuidas saan korteri korrasoleku garanteerida ka siis? Lisaks jääb alatine hirm, et üüriline ei tasu õigeaegselt ja mul jääb pangale laen õigeaegselt tagastamata, intressid hakkavad jooksma. Ka võivad üürilised ootamatult välja kolida, kui endale midagi paremat leiavad. Selleks on küll lepingujärgselt üks kuu etteteatamise aega, aga ei või iial kindel olla, kas leian uued ja normaalsed üürilised nii väikese ajaga. Ja ega üürilistel ka väga kindel tunne ei ole, kui kuklas on teadmine, et iga hetk võib sisse astuda ostja ja nemad peavad välja kolima.

Ehk et oma elukvaliteedi tõstmine hingepiinadega. Vajab veel mõtlemisaega.

Comments:
ja kui sa siis mingi aja pärast müüd vahepeal väljaüüritud olnud korteri kallimalt kui ostsid, siis kuna see ei ole viimasel ajal olnud sinu põhielukoht, saad hinnavahe pealt riigile tulumaksu maksta...
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?