teisipäev, september 18, 2007

 

14.09.2007

Sain omale üürilise. Mind valdab nüüd paanika. Üüriline tahab võimalikult kohe sisse kolida. Mina saan uue palga numbri teada alles kuu lõpus. Pank menetleb laenuandmise otsust vähemalt nädala. Ehk siis olen vahepeal kodutu. Üsna mõttetu on võtta oma kodinad kaasa ja kellegi juurde kolida mõneks ajaks. Helistasin viimases hädas uue korteri maaklerile, et kui ma maksaks bronni ja koliks kohe sisse, mis tingimusi ta siis mulle esitab. Telefonist kostus vene keeles 100 000kr. Küsisin, et mitut inimest ta teab, kes suudaks rahakotist säärase summa kohe letti laduda. Siis lasi hinna poole peale ja suure vingumise saatel lubas mul varem sisse kolida.

Kui eilsetele külalistele kutse saatsin, kirjutasin sinna et veel küll korteri matust pidada ei saa, aga niisama viina visata ikka võib. Noja nüüd siis ongi käes, vähemalt poolmatus oli.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?