pühapäev, september 30, 2007

 

24.-25.09.2007

Osalen Müügikoolitusel vol 2. Seekord on kõik kuidagi konstruktiivsem. Samas olen mina ka ehk veidi julgem ja lasen ennast ühe korra praktilise ülesande käigus totaalselt tanki panna. Rabelen sealt enam vähem välja, kui lõpuosas agarusest põhjustatud ülemüümine tähelepanuta jätta.

Üks osaleja haigestus ootamatult. Ühe õnn on teise õnnetus ja meil õnnestub projekt „Urmas veiniks ja õlleks” ehk tema kasutamata jäänud majutus –ja toitlustusteenus vahetada õhtuse saunaürituse mõnujoogiks. Käime saunas ja lobiseme. Peaaegu üheks kohustuslikuks teemaks on viimastel äraolemistel saanud – ja miks sinul siis ikkagi meest ei ole?! Varsti ma vihkan seda küsimust sama palju, kui – ja millal siis sinul laps tuleb. Eriti tore on kogu asja juures lohutamise protsess ´a la „kui ma veel vaba oleks, ma võtaks su iga kell endale” või siis et „selles asjas ma kahjuks ei saa sind aidata, naine ei luba”. Kõrgeim pilotaazh on murelik küsimus „ota, aga kellega sa siis magad?”. Kell kaks aetakse meid saunast välja ja me jätkame veel tunnikese ühes hotellitoas veidraid araabiamaade täiskasvanute kanaleid klõpsides.

Hommik tuleb raskelt. Vähese magamise ja ilmselt mõnel ka peavalu saatel. Pean tunnistama, et pärast viimast kohvipausi olnud loengust ei mäleta ma suurt midagi, lihtsalt ei suuda enam keskenduda. Koolituse üheks viimaseks ülesandeks on ära arvata, kes oli sinu esimesel päeval loosiga tõmmatud salasõber, kes sinu eest märkamatult kahel päeval hoolt kandis. Minul õnnestus oma sõbra eest jälgi segades väga salaja hoolt kanda, samas mina aiman ära, kes minu eest hoolt kandis. Tore on jälgida inimtüüpe, kes kuidas ära arvamiseni jõuab. Üks mees teatab üsna otse, et tema ei pane selliseid pisiasju tähele, kui tema eest hoolt kantakse. Mis teha, ehe Eesti mees. Salasõber peab ütlema oma hoolealusele paar julgustavat sõna ning andma nõu edaspidiseks. Minule öeldakse, et minu teiste eest hoolitsemise oskus on nakkav ja et ma võiks varem magama minna, muidu on minu eest hoolitsemine väga raske. Nüüd siis olen ka diplomeeritud müügiinimene.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?