neljapäev, oktoober 11, 2007

 

10.10.2007

Kui avan hommikul esimese asjana oma e-postkasti avastan sealt kirja pangast. Sisuks on: Tegelen juba Teie taotluse komiteesse saatmisega. Tekkis veel üks küsimus. Millest oli tingitud laenu ja krediitkaardi võlgnevus selle aasta jaanuaris? Eee…JUBA tegelebki?? Ja päris hea küsimus tõesti. Nagu ma oleks võlgu jäänudki!! Teiseks kurat, arvaku ise, miks on pärast jõule rahakotis auk. Vastan lollile küsimusele ausalt, nii kuidas oli. Mõttetu oleks ju midagi pluffima hakata. Siin ei mõju isegi haigus, raha liikumine käib automaatselt ilma minu nupuvajutuseta.

Üürilised tahavad hiljemalt 21.oktoober sisse kolida. Kui pank samas vaimus jätkab, saan oma laenu heal juhul jõuluks kätte. Aga põnev töö neil seal pangas ma vaatan. Saab nuhkida ja puha. Ja kui nad mulle lõpuks ikkagi ära ütlevad, olen broneerimistasu võrra vaesem ning üürilistele võlgu...

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?