reede, oktoober 12, 2007

 

11.10.2007

Täna kell 16.05 saan pangast emaili laenu positiivse otsuse kohta. Ütleme nii, et vererõhk tõuseb kahekordseks ja indinaani võidutants on omal kohal. Aega läks täpselt 1 kuu. Negatiivseks pooleks on see, et ma pean maksma jõhkra summa erinevateks lepingumuutmistasudeks. Lepingu allkirjastamine ja notar lubati järgmisel nädalal. Ootan huviga aegu. Helistan suures võidurõõmus kohe ka emale. Ta vastab, et ahah, mis siis muidu uudist, et tema seal just puhastab boilerit….

Aga üldiselt mul on tunne, et ma saan veel enne südari, kui ma olen sellest majast välja kolinud. Kui ma õhtul kell pool 11 tantsult koju rooman avastan oma korteri ukse tagant kasti, milles on saag ja mingid pilpad. Kasti ääristab saepuruhunnik. No hea, et mulle tuppa ei tahetud tulla käsitööd tegema. Annan kastile efektse jalahoobi ja lennutan selle joodikute ukse taha. Komistagu ise oma kola otsa. See on ikka huvitav, kuidas venelane ei oska oma korteris elada, vaid peab pool elu koridori tõstma. Järgmine sündmus leiab aset kell kuus hommikul. Magan parajasti sügavat und ja näen miskit uneski, seetõttu ei ärkagi kohe esimese tohutu kolaka peale üles, vaid juba päris mitmenda. Kuulan natuke ja taipan, et keegi laamendab välisukse kallal. Ilmselt üritas seda maha joosta. Kargan öösärgiväel voodist püsti, tõmban akna valla ja röögin automaatselt vene keeles, et mis laamendamine see siin olgu keset ööd. Laamendaja klohmib parasjagu vaese alumise mutikese akendele. See on kindlasti südari saamise piiril. Selgub, et tegu on puhastverd eestlasega, kes mind algatuseks pu..i saadab. Tema elavat siin ja keegi on jälle selle kuradi uksega midagi teinud, võti ei keeravat. Ma küsin, et millises korteris ta siis ka arvab end elavat. Tüüp ütleb:”Üks”. Noh, kuna ta seal kohe päris kindlasti ei ela, siis ma soovitan tal vähem juua ja õige maja üles otsida ning mitte ukse kallal koibadega lõhkuda, kuna see ust ei ava. Igatahes jääb ta endale kindlaks ning laamendab veel mõne aja. Siis kuulen, et ta pääseb siiski sisse. Äkki on mõni rentnik siis mujalt korterist. Ehk et, kus on, sinna tuleb lisa. Loodan, et minu üürilised on teistsugused.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?