laupäev, oktoober 13, 2007

 

13.10.2007

Näitan järjekordsele ostjakandidaadile korterit ja lähen seejärel mööblipoode kammima, et pilti ette saada, mida üldse pakutakse ning mis hinnad on.

Alustan kõige lähemast-Mööblimajast. Sellega läheb kiirelt. Kohutav valik ja veel kohutavamad ostjad. Või siis, et üks vastab teisele. Järgmiseks võtan ette Rocca al Mare keskuse. Hoopis teine tera. Valik on suurem ja parem. Kammin läbi kõik sisustusega seotud poed. Valgustid, diivanid, voodid, kapid, köögimööblid. Kõike on vaja. Kui ma umbes poole peal olen, avastan, et mind on tabanud triibuhulus. Olen juba pikemat aega vahtinud kõiki asju, millel triibud peal. Isegi valgustid. See konseptsioon hakkab mulle järjest enam meeldima. Miks siis mitte teha vahelduseks triibuline korter. Toonidest eelistan pigem külma ja järjest enam kisub mind pruuni poole, millel on lilla twist sees. Küll aga ei suuda ma otsustada, mis peaks olema rõhuandjaks- kas diivan, diivanipadjad, vaip või disaintapeet, mille kavatsen diivani taha seinale kleepida. Ja kas köök peaks olema sarnane nurgataha jääva elutoa komplektiga või mitte. Igatahes saan teada, et köögi tellimisjärjekord on kolm kuud ning diivanil kaks.

Järgmisena lähen Järvele Aatriumisse ja muudesse poodidesse, mis sinna kõrvale jäävad. Otsustan meeldivatest asjadest fotod teha, et pärast saaks kodus rahulikult mõelda. Ega ma ei tea, kas ma tohin. Ma salaja kähku teen. Avastan uued toonid kappide jaoks- pähkel ja hall tamm, millel on läbipaistmatu kakao värvi või must klaasuks. Diivanite eelistuseks saab naha ja riide kombinatsioon. Sellist voodit, mis mulle hoobilt meeldiks, ma kahjuks ei näe. Aga selliseid, käib kah versioone on. Satun poodi, kus müüakse disaintapeeti. Ma oleks sinna põhimõtteliselt ära uppunud. Katalooge on nagu raamatukogus. Üks ägedam kui teine. Tekib järjest uudi ideid. Lõpuks olin vist juba liiga lootusetu näoga, igatahes tuleb pakub kena müüjanna mulle abi. Leiame koos väga vahvaid lahendusi. Eriti meeldib mulle idee tapeet ja diivanipadjad ühesugused teha. Lõpuks löövad jalad tuld välja. Shoppan omale veidi toidukraami ja lähen koju mõtlema mida ja millist asja osta ning millises tähtsuse järjekorras.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?