esmaspäev, oktoober 29, 2007

 

27.10.2007

Alustuseks magan end korralikult välja. Magamise ajal kuulen nii mitutki rongi majast mööda vuramas. Huvitav, kas nädalavahetusel on nende graafik tihedam või magasin ma eelmised ööd nii sügavalt, et lihtsalt ei kuulnud miskit. Seejärel koristan korteri korralikult ära. Loe nühin olematuks ehitajate saapa- jms jäljed. Jõuan kiiruga läbi tormata mõnest poest, mis lõunast kinni pannakse. See on muidugi huvitav kontseptsioon nendel sisustussalongidel. Kuidas peab üks tööd rügav inimene üldse sinna poodi sattuma, kui nad on sama kaua tööl või istuvad pärast tööd nii kaua ummikus, kui salong lahti on ja nädalavahel koduseid töid teeb ning siis asjatama läheb? Või peab hakkama õhtul pimedas koristama?

Siis lippan hiina ravimassaazhi oma õla pärast. Kohutavalt valus on. Surun käed rusikasse ja püüan sügavalt hingata vaheldumisi hinge kinnihoidmisega. Umbes pärast esimest viit minutit mõtlen, et appi, see kõik kestab veel 40 minutit. Kõrvalkabiinist kostuvad sügavad ohked. Need on täpselt sellised, et ei saagi aru, kas tegemist on mõnu või valuga. Kahtlustan viimast. Mu seljal pigistatakse kõikvõimalikke sooni ja lihaseid. Kõige hirmsam on see, kui väike hiinlanna leiab üles mingi punkti minu kannikas ja surub seda nii, et ma arvan, see punkt läks teisele poole selgroogu. Aga pole häda, mõne aja pärast pigistab ta teiseltpoolt vastu ja kõik punktid on jälle omal kohal. Kõige lõpuks üritab ta mu kanda jala küljest lahti koputada. Nagu haamriga... Pärast öeldakse, et homme võib selge veel roosa olla, see on normaalne. Noh, ma kahtlustan, et pigem sinine. Pea käib ka natuke ringi. Ühtlasi sai ka mu nägu massaazhi, kuna hiinlanna nühkis mind massaazhilaual edasi-tagasi, vasakule-paremale ja mu nägu liikus seal augus samamoodi.

Istun läbipigistatuna ja tambituna rooli ning kütan läbi kõikvõimalikud veel lahtiolevad mööblipoed. Tellin mõtlemata ära diivani, millel on pea 50% allahindlus. Kätte saab 6 nädalata pärast. Pood pannakse kinni ja ma pean järgmise ette võtma. Lõpuks kui juhe koos on, istun mingile toolile maha, liidan, lahutan, jagan ning joonistan. Siis saabubki üldpilt. Vähemalt magamistoast ja koridorist. Lähen tellin selle osa mööblist ära. Kätte saab kuni 8 nädala pärast...

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?