esmaspäev, oktoober 29, 2007

 

29.10.2007

Ma ilmselt olen siiani jätnud kahe klaviatuuri klahvi vahele oma korteri kaks fakti, millest üks on veider ja teine suhteliselt loogiline.

Veider fakt on see, et wc pott asub vannitoas kõige veidramas kohas üldse, kuhu seda on võimalik paigutada. Plaan siis säärane: vann on parema seina vastas pikuti. Vasakult minnes on ukse alla paigutatud pesumasina koht, siis on törts tühja maad, siis on wc pott põigiti ja siis akna all on kraanikauss. Punkt üks-miks on kraanikauss kõige kaugemas vannitoa nurgas? Lähtuvalt selles punkt kaks-miks on pesumasin, kui kõige vähem tarvitatam ese neist kolmest otse ukse all? Punkt kolm-miks, kuradi pärast, on nad selle poti pannud sinna risti nii, et vanni ja poti vahel on vaevu 10cm?? Ma pean iga kord poti peal kunstpoose võtma, et sinna ära mahtuda. See olen mina, kribumõõtu tegelane, aga kui mulle tulevad külla Mehed või kui selle korteri oleks ostnud Mees? Noja praeguses olukorras, kus ainsaks kraanikausiks korteris on just see vannitoa kõige kaugemas nurgas asuv kraanikauss, siis pean ma algatuseks sooritama väikese galopi külg ees, jalad väljapoole pööratud, et vähem ruumi võtaks poti ja vanni vahelt läbi ning seejärel maanduma sihtpunkti. Mu vene maakleril, kes näeb välja kui vene karu, jäi säär poti ja vanni vahele kinni. Väga haige lahendus, kõige haigem!!

Teine ja loogiline fakt on see, et minu akna taga laulavad linnud. Üsna loogiline ja tavapärane eksju. Eriti arvestades, et taamal on meri ja lindudeks on kajakad.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?