esmaspäev, jaanuar 07, 2008

 

03.01.2008 II

Niisiis on mul nüüd internet ja 70 telekanalit. Aga nagu ikka ei läinud kõik viperusteta. Paigaldamisel selgus, et ehitajate pandud miski pesa on vale. Oli pandud lõpppesa, aga pidi olema keskpesa. Seega on mul kaks varianti – katkestada protsess ja minna poodi mingit tundamtut keskpesa ostma või lasta asjad ühendada nii, et kapi taha jääb juhtmete pusa. Ma ei mõelnud kaks korda, pusa on parem kui pesa otsimine.

Kuniks tehnikud juppe ühendavad, vahtisin mina ajaviiteks aknast merd. Ilmselt ma tegin seda üle tüki aja väga terava pilguga või siis on kuidagi eredam ilm. Igatahes näen, et mu kohutavalt räpased aknad on väljapoolt kriibitud. Nagu zhiletiga oleks erinevate kohtade peal kraabitud. Ma ei ole saanud senini aknaid pesta, sest külma ilmaga on nõme ja valget aega on vähe. Meenus ülevalt naabritädi jutt sellest, kuidas tema lasi aknad välja vahetada, sest need olid kraabitud. Peab maaklerile helistama. Samas see akna vahetus on üks paras jura. Pärast on vaja midagi üle värvida ja parandada jne.

Terve õhtupoolik kulub kanalite järjekorda panemisele. Kuna ma olen pigem see inimene, et enne vaja katsetada ja kui välja ei tule, siis mõelda, läks sellele kõigele palju aega ja lõpuks tuli Excel appi võtta, kus saab kanaleid lihtsalt ümber tõsta numbrite taga. Huvitav, kas ma viitsin sama protsessi ette võtta ka teise telekaga.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?