esmaspäev, jaanuar 07, 2008

 

05.01.2008

Kui ma enda näo eile õhtul pärast pesemist ja kuivatamist avastasin sinise olevat, panin uue saunalina likku. Pesumasinat mu teatavasti ei ole. Hommikul püüan sinist pesemisvett, mis näeb pigem välja kui värvipoti sisu, kuidagigi värvituks saada. No ei õnnestu. Pole midagi teha, uus saunalina läheb otse prügimäele. Tarbijakatise laks, kas pole?!


Lähen luuran poodides vannitoa kappe. Mul on vaja üsna erilisi kappe. Esiteks sellist, kus on peegel, lamp ja stepsel ja mis ei ole laiem kui 55cm, teiseks on vaja seinale keemiapudelite kappi ja kolmandaks valamualust kappi, mis arvestab, et seinal on 11cm kõrgune eendus.Peegelkapi ma isegi leidsin, aga selgus, et see pakend on minu jaoks võimatu transportida. Jätsin selle siis esialgu poodi. Ehk õnnestub mõni meesterahvas endaga kaasa rääkida. Muud kapid pean lihtsalt teha laskma. Õhtul läheb vannitoa pirn läbi. Lust ja rõõm. Mul ei ole ju veel ühtegi lampi laes ja vannitoa oma oli ühtlasi ka koridori valgustamiseks. Toimetan oma õhtused toimetamised küünlavagel. Ei saa salata, väga romantiline

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?