kolmapäev, jaanuar 02, 2008

 

30.12.2007


Minu organism on öö ja päeva välja vahetanud. Huvitav, kas hakkan titestuma või? Istuda öösel kella poole neljani üleval ja pärast tükk aega voodi väherda ei ole mingi probleem. Samas ei ole ka probleem kella ühteteistkümneni magada. Närvid läbi, mis muud…


Täna on mul keset ööd ehk kl 11 juba maniküür ja seetõttu pean end varavalges voodist välja ajama. Mul on nüüdseks lisaks sellele, et juuksurile pean kuu aega ette helistama, jama ka maniküürijaga, sest ta sünnitas septembris. Aga tubli noorema käib pühapäeviti tööl ja võtab püsikliente vastu. Nii tore. Pärast seda saan kokku oma kolleegi ja tema lapsega ning me läheme vaatama kogupere mult/filmi Alvin ja koopaoravad. Just sel ajal suudavad mulle helistada kolm head sõpra ja ma pean püüdlikult seletama, miks ma vaatan kinos oravamultikat. Ega mul vist muud põhjust polegi, kui et kolleeg kutsus ja kodus oleks igav passida olnud. No tuli jah tukk peale, mis siis… Pärast võtan kompensatsiooniks kaks DVD-d kodus vaatamiseks. Päris huvitavad said seekord: Karusnahk: Diane Arbuse kujutletav portree ja Keelatud tants. Viimane neist sobib muidugi vaid tantsusuunitlustega inimestele. Ma tegelikult ei jõua viimast filmi täna vaadata, sest pool õhtut ma magan teleka ees.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?