pühapäev, veebruar 10, 2008

 

10.02.2008

Magan 12 tundi. Eile ettevalmistatud tundide tõttu saan hommikul lihtsalt vedeleda. Nagu päris pühapäev. Kuniks kell saab nii palju, et vaja jälle tööle minna. Teises grupis tehakse mulle uus tööpakkumine- sügisest hakata lasteaia lastele tantsu õpetama. See on ilmselgelt keeruliseim ülesanne. Kui isegi täiskasvanud inimesed ei saa aru, kuidas tantsida näiteks rütmi kolmveerand ja veerand (mitte pool ja pool), siis kuidas ma selgitan seda lastele, kes ei oska veel arvutadagi. Kuidas ma õpetan lastele, et mees mõtleb ja juhib , kui "mees" on poole lühem kui "daam" ja soorollid alles üsna hägused või kuidas nad suhtuvad näiteks punktueeritud rütmi ning asenditesse ruumis (näiteks seljaga diagonaalselt keskme suunas.) Rääkimata mõistete rütm, takt ja tempo erinevustest. Lisame sellele kompotile veel distsipliiniprobleemid. Uhh, juba on juhe koos.

Kui mul vaid hädasti raha vaja poleks... Õnneks on mul ees terve suvi, et seda müsteeriumit lahti harutada.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?