reede, veebruar 15, 2008

 

15.02.2008

Täna öösel oli JÄLLE torm. Või no, tegelt see algas eile. Ja meie kontor oli eile vahepeal politseilintidega ümber piiratud. Ega meie siin sees ei teadnudki midagi, aga inimesed väljast helistasid ja küsisid, et kas pommiähvardus või. Tegelt ei olnud, üks plekkriba kukkus tuulega katuselt alla titekäruga mamma ette. Siis reageeriti kohe politseijõududega, hoiti inimesed majast eemal ja toodi kõik plekid alla. Uudistes näitas ka õhtul telekast. Paar kuud tagasi oleks mu toakaaslane endale uue kaelaehte saanud tähe O kujul, mis fassaadilt seekord õnneks siiski talle jalge ette kukkus. Eks ole juba vana maja ka muidugi….

Ma ei jõua neid torme enam kokku lugedagi, mitmes see sel talvel oli. Eriti tuntavad on need muidugi nüüd, kus ma elan mere ääres. Rõvedalt kohiseb. Hirmutavalt kohiseb. Mul ju köögimööblit ikka veel pole, seega on ka köögi õhupuhasti toru ühendamata seina ülemises osas olevasse auku. Ja see auk mühiseb. Vastikult kohiseb. Õnneks küll sisse ei puhu. Ja prügi lendab. Ega meie maja prügindus pole endiselt paranenud. Inimesi tekib majja juurde ja prügihulk vastavalt suureneb. Seega viivad inimesed prügi õue lendama, sest prügikasti ei mahu. Hetkel on prügi sisuks shampuse korgid, kõikvõimalikud elektrimasinate pakendid, muidu kastid, veini pudelid jms. Kõige nukram oli kord ema-tütre fotost autoga üle sõita. Oluline on siis nii tuppa jõuda, et mõne lendava kastiga piki pead ei saaks. Mille kuradi eest me maksame 10kr/m2 hooldustöödeks?? Lund meile enam ei anta, talv on sama soe kui lõunas. What next? Tornaadod?

Ja siis ma ei saa ikkagi aru, miks peab Soo ja Tööstuse tänaval ühesuunalisel kaherealisel teel 30-ga sõitma. Politseil on muidugi hea seal tööd teha ja autojuhte vahele võtta. Aga no kuulge, 30..?! Ja uus trend liikluses on eriti aeglaselt sõitvad autod. Ajab ikka vihale küll, kui hommikul tööle kiire on ja mingi jobu sul korraliku uue autoga 40-ga ees kökerdab. Ma tean küll, et ajavahe võit on vaid mõned kesised minutid, aga minu temperament ei kanna seda jokutamist ju välja.

Ja siis ma sain ühe shoki eile veel. Minu lemmikviin maksab nüüdsest poes 93 krooni pool liitrit. Eelmine kord ostsin veel 69 krooniga.

Siuke blog sai siis täna- autoga kihutamisest ja viinast.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?