esmaspäev, veebruar 18, 2008

 

16.02.2008


Olen kutsutud kahe sünnipäevalapse peole, linnast 90km eemal, stiiliks tagurpidi pidu. Seega võis selga panna asju pahupidi, tagurpidi, pesu üleriiete peale, mehed naiste riideid jne. Kõik versioonid on ka esindatud. Mina otsustan pesu üleriiete peale tõsta. Ühe sünnipäevalapse tungival soovil ei ole kogu toitlustus pahupidi tõstetud (algatuseks tort ja kohv, peo lõpetuseks tervitusshampus), küll aga tarbisid osad külalised truult alkoholi vales järjekorras-alguses mahl ja siis viin. Väga lõbus pidu sai.


Enamus võistlusi paneb meie laudkond kinni. Muuhulgas teen ma strippi ehk võtan pealmise pesu seljast. Pool õhtut sai lauldud ja mitte omaette vaid täiel rinnal ja häälel, mida enda seest välja pigistada on võimalik. Enne pidu tegin endaga kokkuleppe, et hiliseim aeg, millal ma magama lähen on kell kolm. No et pühapäeval ju kolm gruppi juhendada ikkagi. Kell kolm ma muudan sündmuste kulgu vähemalt nii palju, et võtan viimase tilga alkoholi. Magama saan siiski kell viis. Magamiseks seda väga nimetada ei saa, sest peoruum asub kohe tubade kõrval. Esiteks kostus läbi naabertubadest tulvav norskamine, teiseks ei tulnud külalistelt üldse und. Viimased laulud ja klaveripalad kostusid veel kella seitsme aegu.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?