neljapäev, veebruar 21, 2008

 

21.02.2008

Tohutult kiire on kuidagi. Koguaeg on vaja midagi teha ja toimetada. Ainult esmaspäeval olengi saanud tantsusaate DVD-sid vaadata. Teisipäeval teatas teine assistent, et on haige ja kui ma saaks, siis võiksin teda asendada. Kolmapäeval iseenesest mõistetavalt ka. Samas ma olen alles laupäeva ööst välja magamata. Kui ma peaks ka täna minema õhtul tööle, siis millal ma koristan?? Mulle tuleb nimelt laupäeval ema külla. See aga tähendab ju ometigi eriliselt detailset koristamist, sest ta tuleb mu uude elamisse esimest korda. Ja on ju vaja tõestada, et kogu mu raha, mis panga ämbrisse on läinud, on olnud asja eest. Aga pühapäevaks peab tunde ette valmistama. Ma ei saa ju seda teha ema külaskäigu ajal. Oleks suht ebaviisakas öelda, et leia omale ise paar tundi tegevust. Ah et miks ma midagi reedel ei tee? Aga sellepärast, et Swissotell kutsus mind enda juurde ööbima ja spasse. Kutsumine tähendab, et selle eest ei pea maksma, küll aga võiks neile pärast kliente viia. Üleüldse on nii, et kuu aega järjest on mul nii ära plaanitud, et ühtegi vaba päeva ei ole. Isegi Pärnusse pinginaabri sünnipäevale pole aega minna. Kui see kuu mööda saab, peaks teoreetiliselt algama oma sünnipäev+soolaleib ürituste periood. Keskelt läbi võetuna on mul kevadeni plaanid tehtud.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?