teisipäev, veebruar 26, 2008

 

25.02.2008

Tänase päeva uudis on see, et film, millest mina ja mu sõbranna halligi aru ei saanud, saab hulgaliselt Oscareid. Ma ei hakka igaks juhuks enda jaoks järeldusi tegema, nagunii on need minu kahjuks…

Kui töölt koju jõuan ja auto pargitud saan, jääb pidurite kriiksudes üks auto värava taha seisma ja mind kõnetatakse emotsionaalselt. Lähen lähemale ja küsin, et mis oli kah. Tegu on meie maja kõrval asuva krundi venelannast omanikuga ja ta on väga kuri meilt lenduva prügi pärast. Püüan selgitada taas kord vene keeles, et mina ei saa suurt midagi ette võtta. Olen ise samasugune ohver ja pargin keset prügi, sõites üle katkiste pudelite, vesipiibu vettinud tubaka, piimapakkide ja muu rämpsu. Et ühistu esimeest ei huvita, kuna ta ise ei ela siin ja näegi, mis siin toimub. Vahepeal seletab daam midagi roolis olevale soomlasele soome keeles. Selle peale küsin mina, et huvitav oskus teil rääkida soome keelt, kuid mitte eesti keelt. Daam pobiseb miskit segast. Annan talle maakleri telefoni ja utsitan takka, et helistagu jah ja ähvardagu jah. Ehk saab asjad korda. Lisaks sellele, et oma aed on rämpsu täis, on siis see ka juba kõrval platsil.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?