teisipäev, märts 04, 2008

 

02.03.08


Pärnust tulles jääb suureks ahvatluseks tee äärde Hortese pood. Vaatan, et aega veel veidi on ja astun poodi sisse. Plaanin juba pikemat aega midagi vannitoa aknalauale soetada. Mõttes mõlgub miski sukulent. Tatsan suurtes saalides ringi ja esimese asjana näen Kuldkinga. Südame alt läheb kohe soojaks. See on minu lapsepõlve sünnipäeva lill. Vahepeal ma ei ole seda lille üldse poes näinud. Ilmselt see oli samasuguse põlu all, nagu nelk või alpikann. Ma mäletan ka seda, et kuldkingad olid alati lehetäisid täis, aga neil on sellegipoolest kevadiselt kaunid õied. Ja neil isenditel seal poes ei ole lehetäisid. Ühesõnaga tehtud, mõeldud ja haaran poti kaenlasse. Unustan sujuvalt kella vaadata ja kõnnin õhinal mööda poodi ringi. Parasjagu on orhideede odavkampaania. Pool poodi on neid täis. Ühe ma juba suutsin kodus välja suretada. Aga kuna kaktused näevad kuidagi halvad välja hetkel, võtan veel teisegi käpalise kaenlasse. Niisiis on mul nüüd vannitoas orhidee ja lisaks ilus kollane lill elutoas.
Kui autos kella vaadata märkan, on juba VÄGA kiire.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?