teisipäev, aprill 15, 2008

 

12.04.2008

Sõbra matused Võrus ja keskkooli juubel Pärnus. Olen eelnevalt saatnud klassikaaslastele mitmeid ärgitavaid emaile, et rahvast koguneks. Seetõttu otsustan siiski minna Pärnusse, et olin ise asja algatajaks. Emotsionaalse inimesena olen väga nõrk matustel hakkama saaja ja käin neil võimalikult vähe. Tean, nii ei sobi, aga kes mind ennast ikka kaitseb, kui mitte mina ise. Las ta parem jääb minu mälusse punapõskse trikimehena kui kahvatu ja moondunud näoga…

Lõpuks kohal 21 klassikaaslast. Pea pooled. Super! Päeva esimeses pooles võidame ära korvpalli võistluse. Kui meid pannakse kokku võistlema aastal 2006 lõpetanutega, saame aru, et oleme vastikult vanad, kuid siiski, sitked. Pärast sporti einestame Sun Seti uues restoranis ja siis juba on pidu. Esinevad lihaseline Ott, mustkunstnik Jürgen, kes teeb hämmastavaid trikke ning bänd. Peab ütlema, et Jürgen on umbes ainuke mustkunstnik, keda ma nüüdsest austan. Õhtu jooksul tantsin väga-väga-väga palju. Nii palju, et olen lõpuks läbimärg ja juukseotsad tilguvad…Kohutavalt tore. Ilmselt parim pidu üle väga hulga aja. Oma klassi poisid ütlevad, et tüdrukud näevad kõik endiselt kaunid ja nooruslikud välja. Meil on kõige paremad poisid!


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?