teisipäev, aprill 15, 2008

 

14.04.2008

Pärast tööpäeva saan kokku sõbrannaga, kellega meil on kohvik-kino traditsioon. Kohvikuks seekord UpUp ja kinoks Nahkpead. UpUp on hea nagu alati. Kino on naljakas, lõõgastav kerge film, mida nädala pärast ilmselt ei mäleta. Enne filmi näeme reklaamides mitmeid põnevaid filme, mida tahaks kaema minna. Tea, kas ka aega jagub. Ühest asjast ma muidugi ei hakka ilmselt kunagi aru saama. Miks filmitegijad arvavad, et kõik näitlejad on sündinud tantsijad ja ei vaevuta spetsialistidelt nõu küsima? Näiteks kodanikud Zellweger ja Clooney võtsid tagurpidi tantsuvõtte (ehk siis ühendtatud olid mehe parem ja daami vasak käsi) ning kõikusid andunult illegaalses pubis. See on ju sama hea, kui võtta nuga vasakusse ja kahvel paremasse kätte. Ja see ei ole minu pedantsus. Viisist mööda laulmist pannakse üldsuse poolt pahaks, miks siis valesti tantsimist, mis on samamoodi seltskondlik tegevus, ei panda pahaks?!

Homme on uus ühistu koosolek, kuhu on kutsutud ka venelasest maakler oma uue 700-se bemmiga. Läheb pasunasse andmiseks. Paluti üles kirjutada kõik ehitusest ilmnenud vead ja korter üle mõõta, kuna ilmselt on ruutmeetreid vähem, kui müügil välja käidud. Mina saan listi:
1. Soe vesi on aeg ajalt (nö tipptundidel) jahe nagu saaks boilerist kuum vesi otsa
2. Vannitoas põrandasoojendus on ebaühtlane
3. Magamistoas kinniehitatud torud kolksuvad perioodiliselt ettearvamatul ajal
4. Heliisolatsiooni ei ole. Kui naabril muusika mängib, siis minu korteris põrand väriseb bassi rütmis.
5. Elutoa aken on kriibitud
6. Korteri suurus notarilepingus on märgitud 43,8m², ise mõõtes saab tulemuseks 37 m²

Kui ma üksi mõõtes puusse ei pand, susiseb kohtukeiss. Kas mul ükskord võiks midagigi ka hästi minna??

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?