teisipäev, mai 27, 2008

 

23.05.2008

Otsustan lõpuks külastada arsti oma valutavate kontide pärast. Tantsuhooaeg hakkab läbi saama ja kui ongi vaja operatsioonile minna, siis peab selle suvel ära tegema. Arst vaatab mind väga suurte silmadega. Ilmselt uuditoode ka tema jaoks. Räägin, et ei ole tantsinud oma elust vaid esimesed neli aastat ja armastan kanda kõrgeid kontsi. Seepeale soovitab arst mulle kohe- vähem tantsida! Olen sunnitud tõdema, et seda küll kahjuks juhtuda ei saa. Igatahes ei poolda arst operatsiooni (huh!) ja saadab mu röntgenisse. Käisin viimati röntgenis lapsepõlves, kui ma kopsudega pidevas hädas olin. Nüüd pandi mind alusele pikali ja kästi võtta erinevaid poose. Päris koomiline lugu, hea et aknakardinad ees on. Vastuse saan järgmisel kolmapäeval.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?