kolmapäev, juuni 18, 2008

 

02.06.2008


Kuna ma olen nüd internetitarkust täis oma haiguse kohta ja tean, et massaazh ning mudavannid avitavad, panen kinni aja ühe meesmassööri juurde, kes kirjade järgi on õppinud kõiki maailma maassaazhe tegema. Võtan röntgenipildid kaasa ja lähen kohale.


Mees vaatab pilte ja ütleb, et ega ta ei oska sealt midagi välja lugeda ning sellise asjaga ta pole ka varem kokku puutunud… Aga kuna selg ja jalad on ühenduses, siis ta teeks selja ja jalgade massaazhi ning visaku ma pikali. Einoh, hea on. Natuke valus ka, eriti tselluliidi osa. Protseduuri ajal ta küsib mu käest erinevaid küsimusi minu elustiili ja toitumise kohta ja põhimõtteliselt saan aru, et võin ennast põlema panna. Praepelmeene öösel peale tantsu ei olevatki üldse tervislik süüa ja kui ma nii palju tööl olen koguaeg, siis kuidas ma arvan oma isikliku elu tekkivat?! Ja ilmselt tekkisid need muhud mul jalgadel jääkainete kogunemisest. Pealegi peab inimene piima jooma, kasvõi vägisi. Well…joogu ise oma jälki piima ja tööd teen ma sellepärast, et end inimväärselt ära elatada. Pean ootama, et mingi mees mulle raha kingiks vä? Ja kuidas saavad jääkained jalgadesse kõvaks munaks koguneda?


Öösõnaga pärast uniseks tegevat massaazhi pean minema Rat Racele jooksma. JCI raames vastutan ka Rat Race’i afterparty eest. Paneme firma poolt välja neli nais-meeskonda. Peale starti suudan maha komberdada mõned kümned meetrid, kui jalad üles ütlevad. Lonkan, kõnnin, jooksen, hüplen kuidagi selle õnnetu kilomeetri mööda ebamugavat munakiviteed maha ja jõuan peaaegu kõige viimasena finishisse. Kolleegid küsivad, et noooh, jõudsid ka kohale. Piinlik on, aga vabandamine ja seletamine mõjuks veel nõmedamalt. Ülejäänud päev möödubki longates. Kusjuures mõlemast jalast. Meie firma korjab kokku auhindade koorekihi: teist aastat järjest- Arvukaim osavõtt erafirmade hulgas: auhinnaks seiklusrada 20-le Nõmme Seikluspargilt, Air Balticu eriauhind lennukaimale võistkonnale- piletid Riiast valitud sihtpunkti Euroopas (mina selles meeskonnas muidugi ei olnud), teamikaptenite loosivõit ööbimise luksuslikus hotellis Bern, juhuslik loosiõnn kinkekaart Tabasalu Spordilt. Niisiis kes tahab minu asemel seiklema minna?!


Pärast ametlikku osa ja mitmeid tasuta õllesid (mida said kõik jooksjad kupongi alusel) algab mitteametlik aftekas Rat Race’i korraldajatele. Sõidame punase kahekordse ekskursiooni bussiga mööda linna ringi ja peatume Pirita rannas, kus ootavad meid shampus ja maasikad ning päikeseloojang. Projektijuht jagab kõigile rinda medalid.



Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?